گفتوگو نباشد، یا خشونت جای آن میآید یا فریبکاری، مصطفی ملکیانما فقط با گفتوگو میتوانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مسالهای از سه راه رفع میشود، یکی گفتوگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفتوگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را میگیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]
در همين زمينه
3 مرداد» نوشته هاشمی رفسنجانی در باره عمليات مرصاد مجاهدين خلق، ايلنا1 مرداد» محسن رفيقدوست: هاشمی رفسنجانی تکليف شرعی را در حرکت پشت سر رهبری می داند، تنها اختلاف هاشمی با رهبری بر سر احمدینژاد است، فارس 13 تیر» انتقاد هاشمي از اهانت به مجلس، ايسنا 7 تیر» روزنامه جمهوری اسلامی: ستاد برگزاری مراسم هفتم تير، نام هاشمی رفسنجانی را از برنامه حذف کرد! 6 تیر» هيئت موسس دانشگاه آزاد به رياست هاشمی رفسنجانی برگزار شد، مهم ترين مصوبات، مهر
بخوانید!
9 بهمن » جزییات بیشتری از جلسه شورایعالی امنیت ملی برای بررسی دلایل درگذشت آیتالله هاشمی
9 بهمن » چه کسی دستور پلمپ دفاتر مشاوران آیتالله هاشمی رفسنجانی را صادر کرد؟
پرخواننده ترین ها
» دلیل کینه جویی های رهبری نسبت به خاتمی چیست؟
» 'دارندگان گرین کارت هم مشمول ممنوعیت سفر به آمریکا میشوند' » فرهادی بزودی تصمیماش را برای حضور در مراسم اسکار اعلام میکند » گیتار و آواز گلشیفته فراهانی همراه با رقص بهروز وثوقی » چگونگی انفجار ساختمان پلاسکو را بهتر بشناسیم » گزارشهایی از "دیپورت" مسافران ایرانی در فرودگاههای آمریکا پس از دستور ترامپ » مشاور رفسنجانی: عکس هاشمی را دستکاری کردهاند » تصویری: مانکن های پلاسکو! » تصویری: سرمای 35 درجه زیر صفر در مسکو! رجانيوز: فيلم تبليغی هاشمی رفسنجانی روی پرده سينما رفت!پس از اينکه موجی از آثار سخيف سينمايی از روی پرده های سينماها پايين آمد و انتظار می رفت آثار پر محتوا و غنی فرهنگی زينت بخش پرده های نقره ای شود، اما در دور جديد اکران آثار سينمايی، اثری روی پرده است که در لابلای فضای سرگرم کننده اش و به بهانه دفاع از حقوق زن، کارکرد سياسی پيدا کرده است. به گزارش سرويس فرهنگ و هنر جهان، اگر چه حضور يک کارگردان مستعد،توانمند و خوش فکر پشت اين اثر سينمايی حکايت از يک اثر قابل توجه و نسبتا قوی می داد، اما متاسفانه خالق اين اثر بدون توجه به رسالت اصلی خويش در فيلمسازی و کار فرهنگی قصه فيلم را مرحله به مرحله به گونه ای پيش می برد که گويی حلال مشکلات(که البته در فيلم به يکی از آنها پرداخت شده است)،تنها يک نفر است. در اين فيلم که قصه آن بر اساس گرفتن حضانت فرزند توسط پدر و يا مادر پيش می رود،خالق اثر به نهادهايی چون مجلس،شورای نگهبان و ...سرک می کشد تا بتواند قصه فيلم را بر اساس آنچه که احساس مخاطب بر آن شکل گرفته است پيش ببرد. در اين فيلم پس از آنکه مخاطب با يکی از قهرمانان قصه همراه شد تا حضانت فرزند به مادر واگذار شود(البته در فيلم عنوان می شود که پدر مواد مخدر هم مصرف می کند)، ناگاه قانون تصويب شده مجلس که مطابق خواست احساس مخاطب است از سوی شورای نگهبان رد می شود تا اوج نا اميدی در داخل به نمايش گذاشته و مخاطب را با خود همراه کند. Copyright: gooya.com 2016
|