دوشنبه 4 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير کشور: حادثه تروريستی زاهدان با کار اطلاعاتی و امنيتی دنبال می‌شود، ايسنا

وزير کشور گفت: در خصوص حادثه تروريستی زاهدان کار اطلاعاتی و امنيتی انجام می‌شود.

به گزارش ايسنا به نقل از پايگاه اطلاع رسانی دولت، مصطفی محمدنجار درباره بودجه امنيت مرزها اظهار کرد: هر بودجه‌ای که برای امنيت مرزها تخصيص داده می‌شود کاملا در اين خصوص هزينه می‌شود و اتفاقا نگرانی ما اين است که بودجه کمی برای اين کار تخصيص داده شده است و بايد بودجه بيشتری تخصيص داده شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در پاسخ به اين سوال که چند نفری در حادثه تروريستی زاهدان دستگير شده‌اند آيا داخل کشور دستگير شده‌اند يا خارج از کشور؟ گفت: در خصوص حادثه تروريستی زاهدان کار اطلاعاتی و امنيتی انجام می‌شود و تعدادی را نيز دستگير کرده‌ايم و برخی سرنخ‌ها را نيز در دست داريم که در داخل و خارج کشور آن را دنبال می‌کنيم.

وی افزود: در داخل پاکستان نيز اين موضوع را با رايزنی دنبال می‌کنيم و آنها نبايد به اشرار اجازه دهند تا از خاکشان استفاده کنند.

محمدنجار گفت: قطعا با مسببان اين فاجعه هولناک برخورد مناسب را در وقت مناسب انجام خواهيم داد و اکنون نيز نيروهای امنيتی و اطلاعاتی اقداماتی را انجام می‌دهند.

وزير کشور همچنين درباره انتصاب استانداران جديد گفت: به جز استانداران اردبيل و لرستان فعلا جابجايی استاندار ديگری نداريم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016