دوشنبه 4 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دادستانی ميلان حکم بازداشت خانگی معصومی‏نژاد، خبرنگار صداوسيما در ايتاليا را لغو کرد، ايسنا

دادستانی ميلان حکم بازداشت خانگی خبرنگار صدا و سيمای جمهوری اسلامی ايران در ايتاليا را لغو کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) سيد محمدعلی حسينی، سفير جمهوری اسلامی ايران در ايتاليا، ضمن تبريک ميلاد با سعادت امام زمان (عج) اعلام کرد " به دنبال پيگيری‏های انجام شده، دادستانی ميلان حکم بازداشت خانگی خبرنگار صدا و سيمای جمهوری اسلامی ايران در ايتاليا را لغو کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آرماندو اسپاتارو، دادستان ميلان امروز حکم لغو حبس خانگی حميد معصومی‏نژاد را امضا کرد و اين حکم به تأييد خانم کيارا والوری، بازپرس دادگاه ميلان نيز رسيده است.

بر اساس اين حکم معصومی‏نژاد مانند گذشته و ديگر شهروندان، از آزادی انجام فعاليتهای روزمره و کاری خود برخوردار خواهد شد ولی بدون اطلاع مقامات قضايی نبايد خاک ايتاليا را ترک کند.

به گفته حسينی" دادستانی ميلان قرار است تا آخر وقت امروز اين حکم را از طريق نيروهای انتظامی به وی رسما ابلاغ کند".

پليس مالی ايتاليا ۱۲ اسفند ماه سال گذشته خبرنگار صدا و سيما در اين کشور را به اتهامات واهی دستگير و زندانی کرد. در تاريخ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۸۹ وضعيت بازداشت وی به حبس خانگی با اجازه حضور در محل کار در کانون مطبوعات خارجی در رم تبديل شد و معصومی‏نژاد به مدت ۳ ماه در حبس خانگی با اجازه فعاليت‏های خبری در کانون مطبوعات خارجی بود.

سفير جمهوری اسلامی ايران درايتاليا در پايان گفت " هر چند حکم امروز به معنای بسته شدن پرونده خبرنگار صدا و سيما در ايتاليا نمی باشد، اما گامی مثبت در پايان گرفتن اين ماجرا به شمارمی آيد."


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016