سه شنبه 5 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعدام سه نفر در اهواز به اتهام حمل و نگهداری مواد مخدر، رهانا

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان خوزستان حکم اعدام سه نفر به اتهام قاچاق مواد مخدر روز شنبه دوم مرداد اجرا شد.

خبرگزاری حقوق بشر ايران - رهانا
حکم اعدام سه نفر به اتهام قاچاق مواد مخدر، از سوی دادگاه انقلاب اهواز صادر شده بود. اين حکم توسط دادستانی کشور تاييد و به اجرا در آمد.

به گزارش رهانا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان خوزستان در تاريخ ۲ مرداد ۸۹، حکم اعدام سه تن از قاچاقچيان مواد مخدر در محل زندان کارون اهواز به اجرا درآمد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


براساس اين گزارش ع. الف به ارتکاب حمل و نگهداری ۸۰ گرم هروئين فشرده(کراک)، س. ز به ارتکاب حمل و نگهداری ۳۳۵ گرم هروئين و س.م به ارتکاب نگهداری ۴۳ گرم هروئين از سوی دادگاه انقلاب اهواز به اعدام محکوم شدند و حکم صادره درخصوص آنان از سوی دادستانی کشور تاييد شد.
بنا به اعلام اين پايگاه ،اين احکام با توجه به اصل فوريت اجرای احکام کيفری و در راستای مبارزه قاطع با سوداگران مرگ، پس از طی مراحل قانونی و شرعی به اجرا درآمد.

در ادامه می‌‌افزايد : «دستگاه قضايی در اجرای حدود الهی با متجاوزان به حقوق مردم که موجب ايجاد رعب و وحشت می گردند، با اقتدار برخورد قانونی می کند.»

طبق گزارش‌های ماهانه رهانا سامانه خبری «خانه حقوق بشر ايران» در دو ماه گذشته ۵۹ نفر رد شهرهای مختلف ايران اعدام شده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016