سه شنبه 12 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دادگاه جعفر پناهی تجديد‌ وقت شد، با آزادی مشروط نورانی‌نژاد موافقت نشد، ايلنا

ـ به دليل عدم حضور رييس‌شعبه و نماينده دادستان؛ دادگاه جعفر پناهی برگزار نشد
ـ همچنين پس از گذشت نيمی از دوران محکوميت نورانی‌نژاد از دادستان تهران برای وی تقاضای آزادی مشروط شده که با موافقت مقامات قضايی مواجه نشد.


ايلنا: وکيل جعفر پناهی از تجديد وقت جلسه دادگاه موکل خود به دليل عدم حضور رييس‌شعبه و نماينده دادستان خبر داد.
فريده غيرت در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، با اعلام اين مطلب اظهارداشت: قرار بود روز گذشته جلسه رسيدگی به اتهامات جعفر پناهی و محمد رسول‌اف در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی به رياست قاضی پيرعباسی برگزار شود که به دليل عدم حضور وی و نماينده دادستان جلسه رسيدگی به ۶ مهرماه موکول شد.
وی، اتهامات موکل خود را اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم عليه امنيت کشور و فعاليت تبليغی عليه نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


غيرت که وکالت حسين نورانی‌نژاد را هم برعهده دارد، از اتمام محکوميت وی در شهريورماه خبر داد و اظهارداشت:‌ در حکم صادره عليه موکلم،وی به يکسال حبس تعزيری محکوم شده بود که با اين اوصاف،در شهريورماه محکوميت وی به پايان خواهد رسيد.
وکيل نورانی‌نژاد خاطرنشان کرد: پس از گذشت نيمی از دوران محکوميت، از دادستان تهران تقاضای آزادی مشروط کرديم که اين امر مورد موافقت مقامات قضايی قرار نگرفت.
غيرت همچنين از ارسال پرونده‌های ژيلا بنی‌يعقوب و سارا توسلی به دادگاه تجديد نظر خبرداد و گفت:‌ بنی‌يعقوب در مرحله بدوی از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب به يک سال حبس و ۶ سال محروميت از روزنامه‌نگاری محکوم شد و توسلی نيز به اتهام اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب عليه امنيت کشور و تبليغ عليه نظام به ۶سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016