جمعه 15 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آرين منش، عضو کميسيون فرهنگی مجلس: آيت‌الله جنتی در قبال اظهارات اخيرش بايد پاسخگو باشد، ايلنا

ـ عدم برخورد قوه قضائيه با اين مسئله در صورت صحت آن جای سئوال دارد


ايلنا: عضو کميسيون فرهنگی مجلس تاکيد کرد: آيت‌الله جنتی در قبال اظهارات اخيرش درباره اعطای مبالغ ميليونی از سوی آمريکا به سران فتنه بايد پاسخگو باشد و مدارکش را ارائه دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


جواد آرين‌منش نماينده مردم مشهد، در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، در پاسخ به سوالی در مورد اظهارات اخير آيت‌الله جنتی مبنی بر پرداخت يک ميليارد دلار به سران فتنه از سوی آمريکا، اظهار داشت: اطلاعی از صحت و سقم اين قضيه ندارم. اما وقتی آيت‌الله جنتی به عنوان امام جمعه موقت تهران و دبير شورای نگهبان چنين مطلبی را گفته است، لابد اطلاعات مبنايی موثقی دارد.
وی با بيان اينکه عدم برخورد قوه قضائيه با اين مسئله در صورت صحت آن، جای سئوال دارد، تاکيد کرد: خوب است که اطلاعات آقای جنتی از طريق مراجع قضايی پيگيری شود و عوامل وابسته به بيگانه شناسايی گردند تا طبق موازين شرعی و قانونی با آنها برخورد شود. اما اگر اين گفته صحت نداشته باشد، خود آيت‌الله جنتی بايد پاسخگو باشد و مدارکش را ارائه دهد.
نماينده مردم مشهد تاکيد کرد: دبير شورای نگهبان حتما به آن درجه از اطمينان رسيده است که چنين مطلبی را بيان کرده است.
عضو کميسيون فرهنگی مجلس در پاسخ به سوال ديگری در مورد سخنان اخير اسفنديار رحيم مشايی مبنی بر ضرورت تبليغ مکتب ايران به جای مکتب اسلام تصريح کرد: فرهنگ ايرانی و اسلامی چنان در هم تنيده است که قابل جدايی نيستند. اما ما چيزی به نام مکتب ايران نداريم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016