یکشنبه 17 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رضا ملک دست به اعتصاب غذا زده است، هرانا

خبرگزاری هرانا - رضا ملک زندانی سياسی باسابقه زندان اوين به دليل بد رفتاری و شرايط بد زندان پس از انتقال به سلول انفرادی دست به اعتصاب خشک زده است.

بنابه اطلاع گزارشگران خبرگزاری حقوق بشر ايران "هرانا" رضا ملک باسابقه ترين زندانی سياسی بند ۳۵۰ که سال گذشته فيلم تهيه شده از وی در زندان توسط مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران منتشرشد، از حدود ۲۰ روز پيش مجددا به انفرادی بند ۲۴۰ منتقل گرديده است وی از ۵ روز پيش به اعتصاب غذای ۱۷ زندانی سياسی ديگر پيوست و به صورت خشک اعتصاب غذا نموده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وضعيت جسمانی اين زندانی سياسی ۷۴ ساله به علت اعتصاب غذا در معرض خطر قرار گرفته است.

شايان ذکر است مدت محکوميت رضا ملک در خرداد ماه سال ٨٨ به پايان رسيده و ماموران وزارت اطلاعات از آزادی وی ممانعت به عمل آورده و از قوه قضائيه در خواست صدور حکم مجددا برای اين زندانی نمودند.

هم اکنون علی مليحی فعال دانشجويی و عضو ادوار تحکيم وحدت، بهمن احمدی امويی روزنامه نگار، حسين نورانی نژاد روزنامه نگار و عضو جبهه مشارکت، عبدالله مومنی فعال دانشجويی و سخنگوی ادوار تحکيم، علی پرويز فعال دانشجويی، حميدرضا محمدی فعال سياسی، جعفراقدامی فعال مدنی، ، ضيا نبوی دانشجوی محروم از تحصيل، ابراهيم (نادر) بابايی فعال مدنی و از جانبازان جنگ ايران و عراق، کوهيار گودرزی فعال حقوق بشر و وب نگار، مجيد دری فعال دانشجويی، مجيد توکلی فعال دانشجويی، کيوان صميمی روزنامه نگار، غلامحسين عرشی و محمد حسين سهرابی راد و پيمان کريمی آزاد از بازداشت شدگان حوادث عاشورا از جمله زندانيان منتقل شده به سلول انفرادی هستند که در اعتصاب غذا به سر می برند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016