دوشنبه 18 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مراسم افطاری روزه‌ سياسی سازمان ادوار با فشار نهادهای امنيتی لغو شد، بامدادخبر

مراسم افطاری روزه‌ی سياسی سازمان دانش‌اموختگان ايران (ادوار تحکيم) که قرار بود تا ساعتی ديگر در کنار خانواده‌ی عبدالله مومنی، سخنگوی دربند اين سازمان برگزار شود، به دليل فشار نهادهای امنيتی لغو شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش بامدادخبر، روابط عمومی سازمان ادوار با انتشار اطلاعيه‌ای با اشاره به فشار نهادهای امنيتی بر اعضای اين سازمان در دو روز گذشته مبنی بر لغو اين مراسم و با يادآوری مراسم دعای کميل سال گذشته جبهه‌ی مشارکت که منجر به بازداشت شرکت‌کنندگان آن گرديد، اعلام کرده است که به منظور جلوگيری از اتفاقات مشابه و دستگيری احتمالی روزه‌داران، مراسم افطاری امروز اين سازمان همچون مراسم سال گذشته‌ برگزار نمی‌گردد.

پيش‌تر شورای مرکزی سازمان دانش‌اموختگان با صدور اطلاعيه‌ای در همبستگی با زندانيان سياسی اعتصاب‌کننده، ضمن تاکيد بر اهميت سلامت ايشان و تقاضای پايان دادن به اين اعتصاب غذا امروز دوشنبه ۱۸ مردادماه را اعلام روزه سياسی نموده و از کليه اعضاء خود و همه ايرانيان آزاده در سراسر کشور خواسته بود تا با امساک در اين روز و افطار با خانواده‌های زندانيان سياسی همبستگی خود با اين عزيزان را اعلام نمايند.

اين مراسم قرار بود در منزل عبدالله مومنی برگزار شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016