سه شنبه 19 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تظاهرات ايرانيان مقيم پاريس برای آزادی زندانيان سياسی، راديو بين المللی فرانسه

بيژن برهمندی - در اين همايش همچنين شرکت کنندگان به وضعيت نامعلوم رضا شهابی از رهبران سنديکای شرکت واحد ، که حدود دو ماه است همسر و وکيلش از سرنوشت او در زندان هيچ اطلاعی ندارند، اعتراض کرده و خواهان آزادی فوری او و بقيه زندانيان سياسی و نيز فعالان کارگری و سنديکائی شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عصر ديروز گروهی از ايرانيان مقيم پاريس به دعوت "اتحاد بين المللی برای حمايت از کارگران در ايران " در مقابل سفارت ايران در فرانسه دست به تظاهرات زدند.

در اين مراسم شعارها و نيز سخنرانی هائی در دفاع از زندانيان سياسی ايران، بويژه هفده زندانی سياسی در تهران و يک زندانی سياسی در کردستان که دست به اعتصاب غذا زده اند، مطرح شد.

در اين همايش همچنين شرکت کنندگان به وضعيت نامعلوم رضا شهابی از رهبران سنديکای شرکت واحد، که حدود دو ماه است همسر و وکيلش از سرنوشت او در زندان هيچ اطلاعی ندارند، اعتراض کرده و خواهان آزادی فوری او و بقيه زندانيان سياسی و نيز فعالان کارگری و سنديکائی شدند.

حزب دموکرات کردستان و نيز انجمن دفاع از زندانيان سياسی و عقيدتی در اين همايش پيام همبستگی خود را به شرکت کنندگان اعلام کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016