سه شنبه 19 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی نژاد قانون ابلاغ شده از سوی لاريجانی را دوباره ابلاغ کرد، مهر

رئيس جمهور قانون مصوب مجلس مبنی بر استيفاء حقوق اتباع و ديپلمات‌های ايرانی را درپی گذشت بيش از يک ماه از پايان مهلت قانونی خود در حالی ابلاغ کرد که رئيس مجلس شورای اسلامی دوهفته پيش به دليل تاخير رئيس جمهور آن را ابلاغ کرده بود .
به گزارش خبرگزاری مهر ، قانون الزام دولت به پيگيری و استيفاء حقوق اتباع و ديپلمات‌های ايرانی آسيب‌ديده از اقدامات دولت‌های خارجی به ويژه دولت اشغال‌گر آمريکا؛ در جلسه ۲۶ خرداد ماه امسال در مجلس شورای اسلامی تصويب و در تاريخ ۹ تيرماه به تأييد شورای نگهبان رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


طبق بر اساس ماده ۱ قانون مدنی رئيس جمهور موظف است ظرف ۵ روز مصوبات مجلس شورای اسلامی را پس از تاييد شورای نگهبان به مجريان ابلاغ نمايد و دستور انتشار آنرا صادر کند و روزنامه رسمی موظف است ظرف مدت ۷۲ ساعت پس از ابلاغ منتشر کند.

با توجه به اينکه در صورت استنکاف رئيس جمهور از امضا يا ابلاغ در مدت مذکور در اين ماده به دستور رئيس مجلس شورای اسلامی روزنامه رسمی موظف است ظرف مدت ۷۲ ساعت مصوبه را چاپ و منتشر نمايد و قوانين ۱۵ روز پس انتشار، در سراسر کشور لازم الاجرا است ، علی لاريجانی رئيس مجلس قانون الزام دولت به استيفای حقوق اتباع و ديپلمات‌های ايرانی را در پی گذشت حدود يک ماه از انقضای مهلت ۵ روزه و خودداری رئيس جمهور از ابلاغ آن ، در روزنامه رسمی منتشر کرد .

بنا بر اعلام پايگاه اطلاع رسانی رسمی دولت ، رئيس جمهور بار ديگر اين قانون را برای انتشار به روزنامه رسمی داده است .

خبر ابلاغ ۵ مصوبه از سوی رئيس مجلس در پی تاخير رئيس جمهور در ابلاغ قوانين درهفته های اخير منتشر شده است که ابلاغ قانون ارائه تسهيلات به مترو که از اسفند ماه سال گذشته در انتظار ابلاغ بود ، از آن جمله است .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016