دوشنبه 25 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نگرانی از سخنان مشايی و تقدير از صداو‌سيما به‌دليل عدم‌پخش صدای شجريان در کميسيون فرهنگی مجلس، فارس

خبرگزاری فارس: يک عضو کميسيون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه روز گذشته کميسيون فرهنگی مجلس نمايندگان نگرانی خود را از سخنان مشايی ابراز کردند و از صدا و سيما هم به‌دليل عدم پخش صدای شجريان تقدير به عمل آوردند.

بهروز جعفری عضو کميسيون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به مسائل مطرح شده در حاشيه جلسه ديروز (يک‎شنبه) اعضای کميسيون متبوعش اظهار داشت: معمولا قبل از رسيدگی به مواردی که در دستور کار کميسيون قرار دارد، اعضای کميسيون برخی مسائل حاشيه‌ای را مطرح و در خصوص آن بحث می‌نمايند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در اين رابطه افزود: در جلسه ديروز مسائلی در خصوص شجريان، طرح اذان تا اذان سينماها و همچنين مباحثی در خصوص اظهارات مشايی بيان شد.

جعفری ادامه داد: در جلسه ديروز آقای حداد عادل گزارشی از افتتاحيه همايش ايرانيان خارج از کشور ارائه کرد و مطالبی را در خصوص سخنان مشايی در اين همايش ذکر نمود.

وی با بيان اينکه نمايندگان نگرانی خود را از اظهارنظرهای مشايی اعلام کردند، گفت: اعضای کميسيون به صورت جمعی موضوع خاصی را در خصوص سخنان مشايی اتخاذ نکردند و تنها نمايندگان نگرانی خود را از موضع‌گيری‌های مشايی بيان نمودند.

جعفری اظهار داشت: همچنين اعضای کميسيون فرهنگی حمايت خود را از صدا و سيما به دليل عدم پخش صدای شجريان از صدا و سيما اعلام کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016