دوشنبه 25 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بادامچيان: مشايی پای‌اش را از گليم‌اش درازتر کرده است، آفتاب

اسدالله بادامچيان در گفت‌و گو با خبرنگار آفتاب گفت: مشايی رئيس دفتر رئيس‌جمهور است به‌جای اينکه به وظايف خودش در امور دفتری رئيس جمهور بپردازد پايش را از گليمش درازتر کرده و وارد مباحثی می‌شود که اساسا در تخصص وی نيست.
آفتاب - سرويس سياسی: اسدالله بادامچيان در گفت‌و گو با خبرنگار آفتاب در پاسخ به اين سئوال که آيا فراکسيون اصول‌گرايان برنامه‌ای برای بررسی اظهارات مشايی مسئول دفتر رئيس‌جمهوری درخصوص ترويج مکتب ايرانی در نظر دارد، گفت: موقعيت مشايی درحدی نيست که اصول‌گرايان برای بررسی حرف‌هايش وقت بگذراند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: مشايی رئيس دفتر رئيس‌جمهور است به‌جای اينکه به وظايف خودش در امور دفتری رئيس جمهور بپردازد پايش را از گليمش درازتر کرده و وارد مباحثی می‌شود که اساسا در تخصص وی نيست.

نماينده تهران گفت: بهتراست که آقای مشايی به مسئوليت‌های ويژه خودش برسد حداقل امسال براساس نام‌گذاری سال به اسم همت مضاعف و کارمضاعف تلاش کند به وظيفه خود برسد.

عضو فراکسيون اصول‌گرايان مجلس با اشاره به حمايت محمود احمدی‌نژاد از مشايی و اظهاراتش گفت: من رئيس‌جمهور را به توصيه حضرت امير‌المومنين به مالک اشتر توجه می‌دهم که فرمود اگر ديدی مردم از يک فردی که زير دست تو کار می‌کند ناراضی هستند او را تغيير بده نه اينکه درمقابل رضايت عامه رضايت خاص را انتخاب کنی.

بادامچيان مجددا تاکيدکرد: مشايی موقعيتی ندارد که ما در فراکسيون اصول‌گرايان وقت خود را صرف بررسی اظهاراتش کنيم البته اين سخنان وی اثری هم در جامعه ندارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016