چهارشنبه 20 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حضور غيرمنتظره الهام در مجمع بانک مرکزی، الهام دست راست احمدی‌نژاد شد، مهر

- غيبت معنادار مشايی

حضور غيرمنتظره غلامحسين الهام و غيبت معنادار اسفنديار رحيم مشايی از حاشيه‌های برگزاری پنجاهمين مجمع عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ايران بود.
به گزارش خبرنگار مهر، پنجاهمين مجمع عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ايران سه شنبه شب با حضور دکتر محمود احمدی نژاد رئيس جمهور در بانک مرکزی جمهوری اسلامی ايران برگزار شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين مراسم غلامحسين الهام رئيس جمهوری را همراهی کرد و حتی در پنجاهمين مجمع عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ايران کنار دکتر محمود احمدی نژاد و در سمت راست وی نشست. الهام با آغاز به کار دولت دهم به دليل چند شغله بودن از پست اجرايی کناره گيری کرد و به شورای نگهبان بازگشت.

اين در حالی است که اسفنديار رحيم مشايی رئيس دفتر رئيس جمهور که در اکثر نشستهای مهم کشور رئيس جمهوری را همراهی می کرد در پنجاهمين مجمع عمومی بانک مرکزی حضور نداشت و غيبت وی در اين نشست مهم معنادار بود.

شمس الدين حسينی وزير امور اقتصادی و دارايی، سيد مسعود ميرکاظمی وزير نفت، ابراهيم عزيزی معاون برنامه ريزی و نظارت راهبردی رياست جمهوری، رئيس کل بانک مرکزی و تعداد ديگر از مسئولان ارشد دولتی در اين نشست حضور داشتند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016