پنجشنبه 28 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شروع بکار مجدد انجمن داشکده حقوق دانشگاه تهران

طبق خبر دريافتی، انجمن اسلامی دانشکده حقوق و علوم سياسی دانشگاه تهران که در پی حوادث پس از انتخابات رياست جمهوری در سال گذشته تعطيل شده بود با توافقات انجام شده با مسولين دانشگاه در سال جديد تحصيلی شروع بکار خواهد نمود.
بنا بر گزارش رسيده با وجود مخالفت های بسيار و عملکرد انجمن اسلامی در حوادث پس از انتخابات سال گذشته بسيار بعيد به نظر می رسيد که دفتر انجمن اسلامی مجددا شروع بکار کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شايان ذکر است که در شروع بکار مجدد دفتر انجمن اسلامی اعضائ سابق اين دفتر حضور نخواهند داشت و دانشجويانی که مسووليت راه اندازی مجدد دفتر انجمن را بر عهده گرفته اند اعضائ جديد دفتر می باشند.همانطور که پيش تر در خبر ها آمده بود در تجمعات دانشجويی دانشگاه تهران در روز ۱۶ آذر و واقعه روز عاشورا در سال ۸۸ با اعضاء سابق انجمن اسلامی اقايان محمد علی رفيعی ،وحيد عابدينی،رضا زينالی و ديگر اعضائ انجمن اسلامی دانشگاه برخورد شديدی از سوی نهاد های امنيتی صورت گرفت.
حال بايد شاهد باشيم که با وجود تاثير گذاری ويژه دفتر انجمن اسلامی بر تعاملات سياسی داخلی دانشگاه و فضای شديد امنيتی در داخل و خارج دانشگاه عملکرد اعضائ جديد انجمن اسلامی چگونه خواهد بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016