چهارشنبه 20 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تفکيک جنسيتی در فضای عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوين

بنا بر خبر دريافتی، به تازگی مسئولين دانشگاه آزاد قزوين در اقدامی کم نظير فضاهای عمومی اين دانشگاه را تفکيک جنسيتی نموده اند و مسئولين دانشگاه اعلام نموده اند که تخطی از اين تکفيک با برخورد حراست اين دانشگاه همراه خواهد بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنا بر اين گزارش مسئولين اين دانشگاه برخی از فضاهای عمومی همانند آلاچيق های اين دانشگاه را تفکيک نموده و اين اقدام را به منظور جلوگيری از فساد دانشجويان عنوان نموده اند اين تفکيک در حالی صورت می گيرد که دانشجويان اين دانشگاه هر گونه تفکيک جنسيتی را توهين به شخصيت دانشجويان اين دانشگاه تلقی می نمايند. خبر های مختلف حاکيست که مامورين حراست در دانشگاه به بهانه های مختلف با دانشجويان برخورد نموده و با چراغ سبز مسئولين دانشگاه فضای دانشگاه را امنيتی نموده اند.
اين دانشگاه در منطقه صنعتی قزوين که در ۱۵۰ کيلومتری تهران قرار دارد و هم اکنون توانسته‌است با بيش از ۲۵ هزار دانشجو، حضور استادان برتر کشور، بنای بزرگ‌ترين خوابگاه دانشجويی خاورميانه، ايجاد مراکز پژوهشی و آزمايشگاه‌های تخصصی و مدرن جزء واحدهای برتر دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور قرار گيرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016