جمعه 29 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وضعيت نامساعد جسمی رضا شهابی، فعال کارگری در بند، هرانا

خبرگزاری هرانا – صبح روز پنج شنبه ۲۸/۰۵/۱۳۸۹ خانواده رضا شهابی فعال کارگری و از اعضای سنديکای کارگران اتوبوسرانی تهران در زندان اوين با وی ديداری حضوری داشتند .

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا؛ در اين ديدار که ربابه رضايی همسر ، شيرين شهابی دختر و برادر کوچکتر اقای شهابی حسن شهابی حضور داشتند اين فعال کارگری توانست دقايقی با خانواده خود ديدار کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته يکی از ملاقات کنندگان رضا شهابی به شدت دچار ضعف جسمانی شده، و با اشاره به ناراحتی و درد شديد در ناحيه گردن و کمر به مبتلا شدن به بيماری گوارشی اشاره کرد . از وضع جسمانی اين فعال کارگری کاملا مشهود بود که وی به شدت زير فشار روحی قرار داشته است .

يکی از نزديکان وی به گزارشگر هرانا گفت، آقای شهابی به شدت دچار ضعف جسمانی شده است و از ناحيه گردن و کمر به شدت احساس ناراحتی می کند و هم چنين از بيماری گوارشی در رنج است.

قابل ذکر است رضا شهابی پيش از بازداشتش به دليل درد شديد در ناحيه گردن و کمر خود تحت نظر پزشک بوده و در تاريخ ۱۸/۳/۸۹ يعنی کمتر از ۵ روز قبل از بازداشتش در يکی از مراکز پزشکی تهران راديوگرافی و الکتروميوگرافی را انجام داده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016