جمعه 5 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ثمره هاشمی: دولت دهم از دولت نهم مجرب‌تر و منسجم‌تر است، مهر

مشاور ارشد رئيس جمهور معتقد است با توجه به ثبات وزيران در دولت دهم، در اين دولت نسبت به دولت پيشين انسجام بيشتری ميان اعضای کابينه وجود دارد و دولت دهم از دولت نهم مجرب تر است .
مجتبی ثمره هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تفاوت ها و مشخصه های دولت نهم و دهم گفت: دولت دهم در واقع به نحوی در ادامه دولت نهم بوده و در واقع تجربيات دولت نهم در اختيار دولت دهم قرار گرفته است و به همين دليل اين دولت نسبت به دولت نهم مجرب تر است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با اشاره به دستاوردهای مهم دولت نهم در زمينه سفرهای استانی ، مواضع بين المللی و دستاوردهای اقتصادی و عمرانی در کشور گفت: اين گونه اقدامات تجربيات مهمی را به دست داد که در دولت دهم مورد استفاده بيشتر قرار گرفته است.

ثمره هاشمی تاکيد کرد: به همين دليل افق های کاری در دولت دهم بسيار بالاتر از دولت نهم است وبه طور طبيعی توقعات مردم نيز نسبت به دولت نهم بيشتر است.

مشاور ارشد رئيس جمهوردر پايان با اشاره به ثبات وزيران در دولت ، مشخصه اصلی دولت دهم را انسجام بيشتر اعضا کابينه در زمينه کاری با دولت عنوان کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016