جمعه 5 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معاون ناجا: ايران امن‌ترين کشور دنيا است، فارس

خبرگزاری فارس: معاون نيروی انسانی ناجا گفت: امروز به برکت رهبری آگاه انقلاب اسلامی و پشتيبانی مردم و خون شهدا و تلاش مرزبانان، ايران امن‌ترين کشور دنيا است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبيل، ‌‌‌محمدجواد زاده‌کمند عصر پنج‌شنبه در جمع سربازان و درجه‌داران پاسگاه مرزی منصوريه گرمی اظهار داشت: مرزبانان هميشه و در تمام‌ نهضت‌های آزادی‌بخش جهان پيشگام بوده و مرزبانان ايران اسلامی هميشه الگوی چنين حرکت‌ها و خيزش‌هايی بودند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی تصريح کرد: ما امروز به وجود سربازان غيرتمند، با بصيرت و هميشه بيدار افتخار می‌کنيم، چرا که هوشياری و نخوابيدن‌های آنها امنيت و اقتدار پايداری را به نظام و ملت ما بخشيده است.
زاده‌کمند با بيان اين‌که امروز در مرزهای ايران با کمترين تنش و تحرک بيگانگان مواجه هستيم، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی امروز به برکت رهبری فرزانه انقلاب به عنوان فرمانده کل قوا و همچنين خون شهدا از نزديک شدن به مرزهای ما هراسان هستند چرا که به خوبی می‌دانند کوچک‌ترين تحرک آنها بيشترين ضربه را به آنها وارد خواهد کرد.
معاون نيروی انسانی ناجا خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ايران در تمام مقاطع و موقعيت‌های حساس هميشه آماده و مقتدر بوده و امروز نيز در سايه جوانان برومند بيشتر از گذشته اين آمادگی را حفظ کرده و مراقب تحرکات دشمن در تمام مرزها و مناطق دورافتاده است.
زاده‌کمند اضافه کرد: در سال‌های اخير با استقلال مرزبانی برنامه‌های حمايتی از پاسگاه‌ها و هنگ‌های مرزی آغاز شده، به طوری که امروز در تمام نقاط مرزی ايران مرزبانان غيرتمند در دفاع از حق و حقوق مردم و صيانت از توانمندی‌های نظام سر از پا نمی‌شناسند.
وی هدف از سفر به استان اردبيل را نيز بررسی وضعيت پاسگاه‌های مرزی و مشاهده شرايط و وضعيت مرزبانان عنوان کرد و ادامه داد: در اين بازديدها و بررسی‌ها به اين نتيجه رسيديم که استان اردبيل از مرزهای بسيار محکم و امن برخوردار است و در سال‌های اخير نيز در مناطق مرزی و استقرار نيروها فعاليت‌های خوب عمرانی انجام شده است.
زاده‌کمند گفت: مرزبانی نيروی انتظامی نقش اساسی و مهمی را در تأمين امنيت اجتماعی کشور دارد و هرگز نيز از خط و خطوط خود عدول و يا خارج نخواهد شد.
معاون نيروی انسانی ناجا يکی از دستاوردهای نظام اسلامی را همين بحث امنيت پايدار و آرامش در جامعه عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی ايران انقلابی جهانی است و الگوهای آن نيز برتر، ممتاز و شاخص است و هميشه مرزبان اين الگوها و ارزش‌ها هستيم.
زاده‌کمند در سفر به استان اردبيل از پاسگاه‌های مرزی عنبران، نمين و رضی نيز که تحت فرماندهی هنگ مرزی گرمی قرار دارند، بازديد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016