یکشنبه 7 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعتراض به اجرای آزمايشی حذف يارانه ها در استان های گيلان و مازندران، هرانا

خبرگزاری هرانا - طی هفته های گذشته مردم استانهای گيلان و مازندران شاهد افزيش بی سابقه ی هزينه های برق مصرفی در قبوض برق اين استانها بوده اند که اين مسئله باعث بروز اعتراضات گسترده در اين استانها شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، در پی افزايش هزينه برق مردم معترض در برخی از شهرهای استانهای شمالی در تجمع کرده و اعلام کردند از پرداخت قبوض برق امتناع خواهند کرد. در روزهای گذشته نيز يکی از ماموران اداره برق محمودآباد که برای قطع برق يکی از اماکن اين شهر (که به دليل هزينه ی سنگين درج شده، قبض برق را پرداخت نکرده بود) به اين محل مراجعه کرد مورد حمله و ضرب و شتم جمعی از مردم خشمگين قرار گرفت که اين نزاع با دخالت نيروی انتظامی به پايان رسيد.

برخی از صاحب نظران افزايش بی رويه ی هزينه های برق در استانهای شمالی را ناشی از اجرای آزمايشی حذف يارانه ی برق در اين استانها می دانند و معتقدند با اجرای طرح هدفمند کردن يارانه ها از نيمه دوم سال جاری شاهد افزايش هزينه ها و اعتراضات مردمی خواهيم بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016