سه شنبه 30 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اجرای قانون هدفمند کردن يارانه‌ها يک‌ماه به تاخير افتاد، ايلنا

ـ يکسری نگرانی ها در افکار عمومی نسبت به اين موضوع وجود دارد،‏ اما دولت اين امور را لحاظ کرده است و مشکلاتی متوجه طبقات آسيب پذير جامعه نخواهد شد
ـ قانون هدفمند کردن يارانه‌ها قرار بود از فروردين اجرا شود.


ايلنا: عضو هيات رئيسه مجلس خبر داد که اجرای قانون هدفمند کردن يارانه‌ها يک‌ماه به تاخير افتاده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محمد حسين فرهنگی نماينده تبريز در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، در پاسخ به سوالی در مورد اطلاع مجلس از نحوه اجرای قانون هدفمند کردن يارانه‌ها، اظهار داشت: بر اساس اطلاعی که داريم‏ اجرای اين قانون به دليل عدم واريز مبالغ خانوارها‏ يکماه به تاخير افتاده است.
وی اين مساله را خيلی مهم ندانست و افزود: دولت اين اختيار را دارد که در هدفمند کردن يارانه ها خيلی سنجيده عمل کند و طبيعتا اجرای اين تصميم يک ظرف زمانی و تمهيدات خاصی دارد که با توجه به عدم پرداخت يارانه های جبرانی‏ اين کار عقب می افتد.
فرهنگی با بيان اينکه به اجرای اين قانون بسيار خوشبين هستم‏، گفت: يکسری نگرانی ها در افکار عمومی نسبت به اين موضوع وجود دارد،‏ اما بر اساس اطلاعاتی که داريم‏ دولت اين امور را لحاظ کرده است و مشکلاتی متوجه طبقات آسيب پذير جامعه نخواهد شد.
گفتنی است‏ ؛ ابتدا قرار بود قانون هدفمند کردن يارانه‌ها از فروردين ماه امسال انجام شود‏، اما پس از انجام مذاکرات ميان دولت و مجلس قرار شد تا مهرماه آغاز اجرای اين قانون باشد و اکنون هم برای دومين بار اين اقدام به تاخير می‌افتد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016