دوشنبه 8 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مواد ۲۲، ۲۳ و ۲۴ لايحه حمايت از خانواده به کميسيون ارجاع شد، ايلنا

براساس تذکرات و اخطارهای نمايندگان و مشورتی که با قوه قضائيه صورت گرفته ،ظاهرا مواد ۲۲، ۲۳ و ۲۴ دارای برخی اشکالات شرعی است بنابراين اين مواد به کميسيون حقوقی و قضايی ارجاع می‌شود تا مشکلات شرعی آن برطرف شود.


ايلنا : با تصميم مجلس شورای اسلامی و مشورتی که قوه قضائيه صورت گرفته بود به علت وجود برخی اشکالات شرعی در مواد ۲۲، ۲۳ و ۲۴، اين مواد برای بررسی‌های بيشتر به کميسيون حقوقی و قضايی رفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا، در ابتدای جلسه علنی عصر امروز مجلس علی لاريجانی اظهار داشت: براساس تذکرات و اخطارهای نمايندگان و مشورتی که با قوه قضائيه صورت گرفته ،ظاهرا مواد ۲۲، ۲۳ و ۲۴ دارای برخی اشکالات شرعی است.
وی ادامه داد: بنابراين اين مواد به کميسيون حقوقی و قضايی ارجاع می‌شود تا تکميل شده تا مشکلات شرعی آن برطرف شود.
گفتنی است؛ ماده ۲۲ اين لايحه در ارتباط با ثبت ازدواج موقت در صورت بارداری زوجه، ماده ۲۳ در ارتباط با شرايط ازدواج مجدد زوج و ماده ۲۴ در ارتباط با ميزان مهريه بود که به منظور بررسی‌های بيشتر به کميسيون حقوقی و قضايی رفته و در حال حاضر مجلس در حال بررسی ماده ۲۵ است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016