دوشنبه 15 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سخنگوی شورای نگهبان: آيت‌الله جنتی به شايعه مرگ خود خنديدند، ايلنا

با آيت‌الله جنتی تماس تلفنی داشتم. ايشان در کمال صحت و سلامت هستند و به شايعه درگذشتشان خنديدند.


ايلنا: صبح امروز شايعه‌ای دال بر درگذشت آيت‌الله احمد جنتی دبير شورای نگهبان مطرح شد که سخنگوی اين شورا اين خبر را تکذيب کرد.
عباسعلی کدخدايی در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، با رد خبر درگذشت آيت‌الله جنتی و حتی رد شايعه سکته مغزی ايشان، اظهار داشت: شايعه‌ای که مطرح شد، اعتبار رسانه‌های مطرح کننده را برای مردم روشن کرد که چگونه اين رسانه‌ها با افکار عمومی بازی می‌کنند و توجه مردم را به دروغ به خود جلب می‌کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با اشاره به اينکه قبل از گفت‌وگو با ايلنا، با آيت‌الله جنتی تماس تلفنی داشته است، ادامه داد: ايشان در کمال صحت و سلامت هستند و وقتی موضوع شايعه درگذشتشان را با ايشان در ميان گذاشتم، ايشان به اين شايعه خنديدند.
به گفته وی، انتشار اين شايعه نشان داد که چگونه برخی رسانه‌هايی که با نظام جمهوری اسلامی ايران کينه قديمی دارند، اين مسايل را مطرح می‌کنند.
سخنگوی شورای نگهبان در پايان متذکر شد: مردم هم بايد توجه کنند که اين رسانه‌ها به دنبال منافع ملی کشور نيستند و درصدد ضربه زدن به نظام عمل می‌کنند که به خوبی نيت‌های ناپاک دشمنان را عيان می‌کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016