یکشنبه 21 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بررسی حادثه حمله به راهپیمایان روز قدس شیراز در کمیسیون امنیت ملی، فارس

به گزارش فارس عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از احتمال بررسی حادثه حمله به راهپیمایان روز قدس در شیراز در کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: مجلس در مقابل افراد هتاک به راهپیمایان روز قدس ساکت نخواهند نشت

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به حمله حامیان محمد علی دستغیب به راهپیمایان در روز قدس، ضمن ابراز تاسف از این حادثه اظهار داشت: این حادثه را در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به بحث خواهم گذاشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی از احتمال بررسی حادثه حمله به راهپیمایان روز قدس در شیراز در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خبر داد و در عین حال گفت: مجلس در حمایت از راهپیمایان مصمم است و در مقابل اهانت افراد به مقامات عالی‌رتبه کشور و راهپیمایان روز قدس ساکت نخواهند بود.

بر اساس این گزارش، چندی پیش همزمان با روز جهانی قدس، پس از آنکه تعدادی از راهپیمایان و نمازگزاران جمعه شیراز در اعتراض به اظهارات علی‌محمد دستغیب، در مقابل مسجد قبا‌ی شیراز تجمع و اظهارات وی را محکوم کردند، حامیان وی با حمله از پیش طراحی شده، نمازگزاران و راهپیمایان را مورد ضرب و شتم قرار دادند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016