سه شنبه 23 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سارا شورد آزاد شد، مهر

"سارا شورد" يکی از سه متهم آمريکايی بازداشت شده در ايران با دستور بازپرس پرونده و موافقت دادستان تهران از زندان آزاد شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، دادسرای تهران اعلام کرد: بازپرس پرونده در پی ارائه ضمانت نامه بانکی دال بر توديع وثيقه متهم ياد شده(سارا شورد)‌ مراتب را به جعفری دولت آبادی دادستان تهران اعلام و پس از اخذ موافقت دادستان، دستور آزادی نامبرده را صادر کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سارا شورد به همراه دو تبعه ديگر آمريکايی سال گذشته به اتهام ورود غير قانونی به خاک جمهوری اسلامی ايران و نيز جاسوسی توسط مرزبانان جمهوری اسلامی ايران دستگير شده بودند.

پيش از اين دادستان تهران اعلام کرده بود سارا شورد به دليل بيماری در صورت توديع وثيقه ۵۰۰ ميليون تومانی می‌تواند از زندان آزاد شود.

اين در حالی است که دادگاه با تمديد قرار بازداشت دو تبعه ديگر آمريکايی به مدت دو ماه ديگر موافقت کرده است و نامبردگان همچنان در بازداشت بسر می برند.

سارا شورد پس از آزادی از زندان به مقامات سفارت سوئيس در ايران به عنوان حافظ منافع آمريکا تحويل شد. پرونده ساير متهمان با صدور کيفرخواست به دادگاه ارسال می‌ شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016