جمعه 19 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهمانپرست: آزادی زن آمريکايی زندانی در ايران با پيگيری احمدی‌نژاد صورت گرفت، مهر

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ايران اعلام کرد سارا اميلی شورد، يکی از سه تبعه آمريکايی که چندی پيش به اتهام ورود غيرقانونی به خاک ايران بازداشت شد، به مناسبت فرارسيدن عيد سعيد فطر، عفو و آزاد خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری مهر رامين مهمانپرست، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ايران گفت: با توجه به پی‌گيری‌های شخص محترم رياست جمهوری و با توجه به اصل رافت اسلامی و نگاه ويژه نظام جمهوری اسلامی ايران به شان زنان، در آستانه فرارسيدن عيد سعيد فطر تصميم به آزادی ايشان گرفته شد.

مهمانپرست افزود: البته جزئيات مربوط به نحوه و زمان آزادی ايشان در دست بررسی است که اين مسأله نيز متعاقباً به اطلاع خواهد رسيد.

سه تبعه امريکايی با نام‌های سارا اميلی شورد ۳۱ ساله، شين مايکل بوئر و جاشوا فليکس فاتال ۲۷ ساله مرداد ۱۳۸۸ (ژوئيه ۲۰۰۹) در مناطق کوهستانی استان کردستان به اتهام ورود غيرقانونی به خاک ايران دستگير شدند.


عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان کل تهران مدتی بعد، از يافتن اسناد و مدارکی آشکار درباره ارتباط دستگير‌شدگان با سازمان اطلاعات مرکزی امريکا (سيا) خبر داد و اين ۳ تن را به جاسوسی متهم کرد.

حيدر مصلحی وزير اطلاعات جمهوری اسلامی ايران نيز چندی پيش اعلام کرد، تحقيقات درباره پرونده اين سه متهم امريکايی رو به اتمام است و نتايج اين تحقيقات به محض اتمام، به اطلاع عموم خواهد رسيد.

گفتنی است ، مراسم آزادی اين فرد صبح فردا با حضور معاون رئيس جمهور در تالار حافظيه مجموعه فرهنگی سعد آباد تهران برگزار می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016