سه شنبه 6 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

چهار سال حبس تعزيزی علی مليحی تاييد شد، ادوارنيوز

ادوارنيوز: دادگاه تجديد نظر تهران حکم صادره از سوی شعبه ۲۸ دادگاه بدوی انقلاب تهران به رياست قاضی مقيسه را بر محکوميت علی مليحی به تحمل ۴ سال حبس تعزيری را عينا تاييد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


علی مليحی خبرنگار و مسئول روابط عمومی سازمان دانش آموختگان اسلامی (ادوار تحکيم وحدت) و عضو شورای سياست گذاری سازمان که از روز بيستم بهمن ماه سال گذشته در بازداشت به سر می برد براساس رای دادگاه به دليل آنچه ارتکاب جرايمی عليه امنيت ملی عنوان شده به ۴ سال حبس و به دليل توهين به رئيس‌جمهوری به يک ميليون ريال جزای نقدی محکوم شده بود.

گفتنی است محمد علی دادخواه از وکلای وی درخصوص صدور حکم چهار سال حبس تعزيزی برای موکلش علی مليحی روزنامه نگارو فعال دانشجويی پيش تر و در زمان صدور حکم بدوی به کمپين بين المللی حقوق بشر گفته بود: « موکل ام را به چهار سال زندان محکوم کردند، اما مبادی استدلالی دادگاه از موضع موازين نظام حقوق ما مخدوش است؛ اشکالات عديده شکلی و ماهوی بر اين حکم وارد و اين حکم فاقد پشتوانه استدلال و استنتاج است.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016