دوشنبه 12 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تعدادی از متقاضيان استيضاح وزير آموزش و پرورش امضاء خود را پس گرفتند، ايسنا

يک عضو هيات رييسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اينکه تعدادی از امضا کنندگان استيضاح وزير آموزش و پرورش، امضای خود را پس گرفته‌اند، گفت: در صورتی که تعداد امضاها به کمتر از ۱۰ برسد اين استيضاح منتفی می‌شود.

محمدحسين فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، با بيان اينکه تا کنون علی‌رغم آنکه تعدادی از طراحان استيضاح وزير آموزش و پرورش امضای خود را پس گرفته‌اند اما تعدادامضاها به کمتر از ۱۰ نرسيده است، عنوان کرد: هنوز اعلام رسمی نشده که چند نفر از امضاکنندگان امضای خود را پس گرفته‌اند لذا اگر امضاء ها حد نصاب باشد يکشنبه هفته آينده در صحن علنی مجلس اين استيضاح بررسی خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در پاسخ به اين سوال که آيا امضا کنندگان استيضاح، جلسه‌ای با وزير آموزش و پرورش برگزار کرده‌اند؟ گفت: درخواست‌کنندگان اين طرح استيضاح تمايلی برای تشکيل جلسه ابراز نکرده‌اند.

اين عضو هيات رييسه مجلس با بيان اينکه پيشنهاد برگزاری چنين جلسه‌ای از سوی هيات رييسه به طراحان استيضاح شده است، گفت: اين پيشنهاد با مخالفت مواجه شده است.

فرهنگی درباره تمايل حاجی بابايی، وزير آموزش و پرورش برای برگزاری اين جلسه نيز گفت: چون درخواستی از سوی مجلس مطرح نشده است ايشان هم مطلبی در اين زمينه تا کنون نگفته‌ است.

نماينده تبريز در مجلس در پايان گفت‌وگوی خود با ايسنا، تاکيد کرد که اگر تعداد امضاها به کمتر از ۱۰ نرسد استيضاح وزير آموزش و پرورش، که هفته گذشته اعلام وصول شد، مورد بررسی صحن مجلس قرار خواهد گرفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016