دوشنبه 12 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

صالحی: سوخت اصلی نيروگاه اتمی بوشهر نيمه دوم مهر در قلب راکتور قرار می گيرد، ايرنا

تهران - رييس سازمان انرژی اتمی زمان تقريبی انتقال سوخت اصلی نيروگاه اتمی بوشهر را به قلب راکتور، نيمه دوم مهرماه اعلام کرد.


'علی اکبر صالحی' يکشنبه شب در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ايرنا گفت: اکنون قلب راکتور شستشو داده شده و بسيار خوب کار می کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رييس سازمان انرژی اتمی در پاسخ به سئوالی در باره علت تعويق زمان انتقال سوخت اصلی به قلب نيروگاه از نيمه اول مهرماه به نيمه دوم اين ماه، اظهار داشت: قبل از بارگذاری سوخت اصلی، پس از شستشوی قلب راکتور، فرآيند فعل و انفعالات فيزيکی آغاز و تستهايی انجام می شود.
صالحی تصريح کرد: در فرآيند شستشو، نشت کوچکی در استخر جنب راکتور مشاهده و جلوی آن گرفته شد، همين نشت چند روزی فعاليتها را به عقب انداخت.
رييس سازمان انرژی اتمی تاکيد کرد: اين نشت برطرف شده است و قلب راکتور اکنون بسيار خوب کار می کند و پانزده ميله سوخت مجازی نيز در قلب راکتور گذاشته و برداشته شده است.
صالحی در پاسخ اين سوال خبرنگار ايرنا که آيا انتقال سوخت اصلی به قلب راکتور از نيمه اول مهر ماه به نيمه دوم اين ماه ارتباطی با ويروس رايانه ای استاکس نت دارد؟ تاکيد کرد: اين موضوع هيچ ارتباطی به اين ويروس ندارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016