چهارشنبه 14 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نامه جبهه مشارکت به کمیسیون ماده ۱۰ احزاب مبنی بر ابطال رأی این کمیسیون توسط دادگاه، نوروز

جبهه مشارکت ایران اسلامی با ارسال نامه ای به کمیسیون ماده ۱۰ احزاب به این کمیسیون اعلام کرد که براساس رای دادگاه رای این کمیسیون مبنی بر توقیف پروانه جبهه مشارکت لغو شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوروز متن کامل این نامه به شرح زیر است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بسم الله الرحمن الرحيم

دبير محترم کميسيون ماده ۱۰ احزاب

با سلام

مستحضر هستيد که به دنبال تصميم آن کميسيون دائر بر توفيف پروانه فعاليت حزب جبهه مشارکت ايران اسلامی و دستور توقف همه فعاليتهای حزبی ، شکايتی از سوی حزب بر اساس تبصره ۲ ماده ۱۵ قانون” فعاليت احزاب ، جمعيتهای سياسی و صنفی و انجمن های اسلامی يا اقليتهای شناخته شده” (که مشروعيت آن کميسيون وابسته به همين قانون است) ، عليه تصميم ان کميسيون در محاکم دادگستری اقامه شد.

اينک شعبه بيست و هفتم دادگاه عمومی حقوقی مجتمع قضايی شهيد بهشتی تهران رای قطعی خود را به شماره دادنامه ٨٩۰٩٩۷۰۲۲٨۷۰۰۴۱٩ صادر نموده است. به موجب اين حکم تصميم مورخ ۲٣/۱/۱٣٨٩ آن کميسيون ابطال شده است.

عليهذا خواهشمند است به همه مراجع ذيربط که به دنبال رای آن کميسيون تضييقات زيادی برای حزب ايجاد کرده و با اقدامات خود فعاليت طبيعی يک حزب قانونی را مختل کرده اند ابطال آن تصميم را ابلاغ فرماييد و با به رسميت شناختن همه حقوق مصرح در قانون اساسی و قانون احزاب ، به رای دادگاه تمکين کنيد.

جبهه مشارکت ايران اسلامی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016