پنجشنبه 15 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

۱۶ آبان، تاريخ برگزاری دادگاه جعفر پناهی، کميته گزارشگران حقوق بشر

کميته گزارشگران حقوق بشر - تاريخ برگزاری دادگاه جعفر پناهی، کارگردان سينما روز ۱۶ آبان‌ماه اعلام شده است.

اين تاريخ امروز ۱۴ مهرماه به وکيل پناهی، فريده غيرت اعلام شده است. جعفر پناهی کارگردان ايرانی است که در سال گذشته و پس از انتخابات رياست جمهوری دوبار بازداشت شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بار اول در روز پنجشنبه ۸ مرداد‌ماه ۱۳۸۸ هنگامی که به همراه گروه ديگری از فيلم‌سازان برای گراميداشت کشته‌شدگان اعتراضات به نتايج انتخابات رياست جمهوری دهم به بهشت زهرا رفته بود، به‌همراه مهناز محمدی، مستندساز بازداشت و پس از چند روز آزاد شد. وی در بار دوم در تاريخ دوشنبه ۱۰ اسفندماه به همراه ۱۸ نفر از اعضای خانواده و دوستانی که در خانه او در تهران مهمان بودند، بازداشت شد.

روز ۲۶ ارديبهشت‌ماه و در حالی که ۸۰ روز از بازداشت وی می‌گذشت در اعتراض به عدم ملاقات، نداشتن وکيل و ادامه‌ی بازداشت خود دست به اعتصاب غذا زد. پناهی در روز ۴ خرداد ۱۳۸۹ به دستور بازپرس و تاييد دادستان عمومی و انقلاب تهران با توديع وثيقهٔ ۲۰۰ ميليون تومانی از زندان آزاد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016