دوشنبه 19 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بعد از شکايت احمدی نژاد، رحيمی هم از مطهری شکايت کرد، ايلنا

بازپرس شعبه دوم دادسرای کارکنان دولت شکايت معاون اول رييس جمهور را به اطلاع هيات رييسه مجلس رسانده و اين هيات در حال بررسی موضوع است/ وی از موضوع اتهام و ساير نمايندگانی که مورد اتهام قرار گرفته‌اند، اظهار بی‌اطلاعی کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ايلنا: معاون اول رييس‌جمهور از علی مطهری و تعدادی ديگر از نمايندگان مجلس شکايت کرده است.
پيمان حاج محمود عطار در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا ، در خصوص آخرين وضعيت شکايت رييس جمهور از علی مطهری گفت:‌ بعد از شکايت رييس جمهور از اين نماينده تهران ،از سوی دادسرای کارکنان دولت دعوت‌نامه‌ای از طريق هيات رئيسه مجلس، به دست موکلم رسيد که بنده و همکارم بعنوان وکلای ايشان به همراه اين نماينده تهران درجلسه دادرسی شعبه دوم بازپرسی حضور يافته و به سوالات بازپرس پرونده پاسخ داديم.
وکيل مطهری خاطرنشان کرد: اخيرا به شعبه ششم دادسرای کارکنان دولت مراجعه کرده و متوجه شدم محمدرضا رحيمی معاون اول رييس جمهور از موکلم و تعداد ديگری از نمايندگان مجلس شکايت کرده و اين پرونده در شعبه دوم در حال بررسی است، پرونده موکلم به دليل سابقه ارجاع ، از شعبه ششم به شعبه دوم ارسال شده است.
وی از موضوع اتهام و ساير نمايندگانی که مورد اتهام قرار گرفته‌اند، اظهار بی‌اطلاعی کرد.
گفتنی است؛ بازپرس شعبه دوم دادسرای کارکنان دولت شکايت معاون اول رييس جمهور را به اطلاع هيات رييسه مجلس رسانده و اين هيات در حال بررسی موضوع است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016