چهارشنبه 21 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نعيم آقايی دبير انجمن دانشجويان دموکراسی خواه بازداشت شد، دانشجو نيوز

نعيم آقايی دبير انجمن دانشجويان دموکراسی خواه دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران صبح سه شنبه در پی احضار به سازمان قضايی نيروهای مسلح بازداشت شد.

به گزارش دانشجو نيوز، در ماه های اخير قاضی غلامحسين ترکی نماينده برادران لاريجانی که مسول رسيدگی به پرونده کوی دانشگاه تهران ميباشد، اقدام به احضار گسترده ساکنين کوی دانشگاه بصورت تلفنی به سازمان قضائی نيروهای مسلح کرده است که در اين بين تعدادی از دانشجويان مرتبط با پرونده کوی بازداشت و به زندان منتقل شده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به نظر ميرسد که اين بازداشت ها و احضار دانشجويان به سازمان قضايی نيروهای مسلح، در راستای سناريوی جديد وزارت اطلاعات به منظور تغيير ماهيت پرونده کوی دانشگاه است، بطوريکه پيش از اين نيز گزارش های از فشار بر روی دانشجويان دانشگاه تهران و مرتبط با پرونده کوی، به منظور اعترافات ساختگی درج شده بود.

لازم به ذکر است که پيش از بازداشت نعيم آقايی، حبيب فرحزادی نايب دبير سابق "انجمن دانشجويان دموکراسی خواه دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران" روز يکشنبه يازدهم مهر ماه در حاليکه پس از سه ترم محروميت از تحصيل به دانشگاه بازگشته بود، توسط نيروهای امنيتی در مقابل دانشگاه بازداشت شد.

ايوب نعمتی، دانشجوی محروم از تحصيل دانشکده حقوق و علوم سياسی، کاوه اکبری، دانشجوی علوم اجتماعی دانشگاه تهران نيز از ديگر دانشجويان بازداشت شده در ارتباط با پرونده کوی، در ماه های اخير می باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016