پنجشنبه 22 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حسن نصرالله: به تبعيت از ولايت فقيه افتخار می کنيم، مهر

دبيرکل حزب الله لبنان ضمن خوشامدگويی به رئيس جمهوری اسلامی ايران در ضاحيه لبنان از ايران به عنوان کشوری که حامی ثبات و امنيت منطقه و طرفدار صلح است ياد کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه پرس تی وی، سيد حسن نصرالله دبيرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خود که از طريق ويدئو کنفرانس در خوشامدگويی به رئيس جمهوری اسلامی ايران در منطقه ضاحيه در جنوب لبنان ايراد شد گفت: به برادر عزيز دکتر احمدی نژاد خوشامد می گوييم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی خطاب به جمع هزاران تن از هواداران حزب الله که برای خوشامدگويی به احمدی نژاد در اين منطقه حضور داشتند افزود: به نيابت از همه شما، به نام شهدای مقاومت، به نام گروههای سياسی، به نام خانواده های قربانيان اشغالگری، شهدا، زنان و مردان و به نام مردمی که در جنگ سال ۲۰۰۶ به مدت ۳۳ روزه در مقابل حملات صهيونيستها مقاومت کردند به شما خوشامد می گويم.

وی خاطرنشان کرد: به شما به عنوان يک برادر بزرگتر، به عنوان حامی بزرگ مقاومت خوشامد می گويم. شما ما را به ياد امام خمينی بنيانگذار عاليقدر جمهوری اسلامی ايران می اندازيد.

سيد حسن نصرالله در بخش ديگری از سخنان خود با اشاره به خدمات بی شمار جمهوری اسلامی ايران به کشورهای منطقه گفت: تمامی کشورهای منطقه از تلاشهای ايران برای بازسازی فلسطين و لبنان قدردانی می کنند. همه آنها از پروژه های بازسازی ايران در اين مناطق صحبت می کنند، اين تصوير واقعی ايران است.

دبيرکل حزب الله لبنان با انتقاد از کسانی که مدعی تلاش ايران برای نفوذ در منطقه و اجرای پروژه های خود در اين منطقه هستند گفت: پروژه ايران پروژه ايجاد صلح، ثبات و حمايت از مقاومت و آوارگان است، همان پروژه ای که کشورهای عرب طی سی سال اخير برای بازگرداندن خاک فلسطين به مردم اين کشور انجام داده اند، اين پروژه مردم فلسطين و پروژه ايران است.

وی در ادامه با اشاره به هدف بنيانگذار جمهوری اسلامی ايران در بازگرداندن خاک فلسطين به مردم مظلوم اين منطقه يادآور شد: اين هدف امام خمينی (ره) و پس از او هدف اصلی امام خامنه ای است.

دبيرکل حزب الله لبنان در ادامه از اظهارات شجاعانه رئيس جمهوری اسلامی ايران در دفاع از حقوق مردم فلسطين و مقاومت لبنان در مجامع بين المللی اظهار داشت: مواضع رئيس جمهوری اسلامی ايران در دفاع از حقوق مردم فلسطين مدبرانه و شجاعانه است.

وی بر ضرورت از بين رفتن رژيم اشغالگر قدس تاکيد کرد و گفت: کشور ما بدنبال تماميت ارضی و استقلال خود است، اين همان چيزی است که ايران می خواهد.

به گفته سيد حسن نصرالله لبنان کشوری آزاد و سرافراز است و در برابر دشمنان ايستاده است. وی همچنين تابعيت از رهبر معظم انقلاب اسلامی را مايه افتخار خود دانست و اعلام کرد: ما از اينکه تابع ولايت فقيه هستيم افتخار می کنيم، ما ايمان عميق به ولايت فقيه داريم، ايران همواره از ما حمايت کرده و چيزی از ما نخواسته است.

دبير کل حزب الله لبنان از ايران بعنوان ستون اسلام و حامی مستضعفان جهان نام برد و يادآور شد که آنچه که ايران در اين سالها در منطقه انجام داده خواست مردم اين کشورها و در راستای برقراری صلح و بازگرداندن سرزمينهای اشغال شده به صاحبانش است.

وی تاکيد کرد: جمهوری اسلامی ايران يکی از مهمترين کشورهای منطقه و جهان است. ايران هرگز از حزب الله نخواسته که موضع خاصی را اتخاذ کند و همواره خواستار ثبات و امنيت منطقه بوده است.

وی با دفاع از مواضع و فتواهای رهبر معظم انقلاب اسلامی ايران در مورد مسائل اخير از جمله قرآن سوزی و انفجار در حرمين عسکريين تقدير کرده و اظهار داشت که فتاوا و نظرات حکيمانه ايشان موجب فروکش کردن فتنه های پشت پرده اين اقدامات شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016