چهارشنبه 21 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمود احمدی نژاد عازم لبنان شد، ايرنا

تهران - محمود احمدی نژاد رييس جمهوری اسلامی ايران به منظور ديداری رسمی از لبنان ، بامداد چهارشنبه در صدر هياتی بلند پايه تهران را به مقصد بيروت ترک کرد.


به گزارش خبرنگار اعزامی ايرنا ،اين سفر دو روزه به دعوت رسمی ميشل سليمان رئيس‌ جمهور لبنان و در چارچوب توسعه روابط سياسی دو کشور و تعميق همکاری‌های اقتصادی، سياسی و فرهنگی انجام می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رييس جمهوری کشورمان در طول اقامت خود در لبنان با رئيس‌جمهوری ، نخست‌وزير و رئيس مجلس و برخی از شخصيت های سياسی برجسته اين کشور ديدار و گفت‌ وگو خواهد کرد.
امضای قراردادهای اقتصادی و يادداشت تفاهم هايی در زمينه های تجاری، صنعتی، آب و برق، بهداشت، محيط زيست و همکاری های علمی و آموزشی از جمله اهداف اين سفر خواهد بود.
به گفته مقام های وزارت امور خارجه ، رييس جمهوری کشورمان به جز ملاقات با مقامهای رسمی و شخصيت های برجسته سياسی لبنان، احتمالا در اجتماعات مردمی و در محلی که جنايات رژيم صهيونيستی در آن منطقه آشکار است يعنی جنوب لبنان نيز حضور خواهد داشت.
رييس جمهوری را در اين سفر جمعی از وزيران و مسوولان کشور همراهی می کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016