دوشنبه 26 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افزایش قیمت دلار در بازار سیاه، مهر

با ادامه روند آرامشی در بازار ارز، امروز دوشنبه قیمت هر دلار در صرافی ها 1050 تومان فروخته شد.

به گزارش مهر امروز دوشنبه صرافی های بانکی هر دلار را با یک تومان افزایش نسبت به روز گذشته یعنی 1046 تومان به صرافی های دارای مجوز از بانک مرکزی می فروشند.

همچنین صرافی بانکها هر دلار را با قیمت 1050 تومان مانند روز گذشته در اختیار مردم عادی قرار می دهند، صرافی های دارای مجوز از بانک مرکزی نیز مجاز هستند که هر دلار را به قیمت 1050 تومان به مردم عرضه کنند.

این در حالی است که امروز بازار ارز تهران با آرامش نسبی مواجه بود و صفهای خرید دلار در مقابل صرافی های بانکی و صرافی های بازار با کاهش ازدحام نسبت به روزهای گذشته مواجه شد.

dollar26mehr89.jpg
اما بازار سیاه دلار همچنان ادامه دارد و دلالان و سفته بازها قیمت دلار را 1080 تا 1090 تومان خرید و فروش می کنند.

امروز نرخ دلار در بازارهای جهانی به دلیل نوسانات ارزی افزایش یافت، به همین دلیل نیز نرخ دلار در بازار داخلی برای فروش توسط صرافی های بانکی به صرافی های مجاز با افزایش جزئی مواجه شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دخالت مستقیم بانک مرکزی پس از افزایش شدید قیمت دلار در هفته اول مهرماه امسال به میزان 1110 تومان در بازار منجر به کاهش قیمتها شد، به نحوی که قیمت دلار را تا روز چهارشنبه هفته گذشته به 1050 تومان رساند، اما از روز مذکور تاکنون روند کاهشی قیمت دلار متوقف شده است.

بانک مرکزی اعلام کرده است که هیچ محدودیتی برای عرضه دلار به بازار ندارد، اما مردم در خرید دلار توجه داشته باشند که روند قیمتها کاهشی خواهد بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016