سه شنبه 27 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وضعيت نگران کننده اوليايی فر، زندانی سياسی مبتلا به سرطان خون، کلمه

کلمه : وضعيت جسمانی محمد اوليايی فر ،وکيل دربند به دليل ابتلا به سرطان خون نگران کننده گزارش می شود .

يکی از اعضای خانواده اوليايی فر در گفت و گو با کلمه با بيان اينکه بر اساس آخرين آزمايشها ابتلا اوليايی فر به سرطان خون تاييد شده، از وضعيت جسمانی او ابراز نگرانی شديد کرد .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محمد اوليايی فر وکيل دربند به علت وخامت حالش چند روزی است که به بيمارستان منتقل شده اما با اين حال خانواده اش از حق ملاقات با او محرومند .

به گفته خانواده وی چند مامور در بيمارستان در حالی که اسلحه به دست دارند به صورت شبانه روزی در کنار تخت او نگهبانی می دهند و با يک بيمار مبتلا به سرطان که حالش به شدت بد است رفتارهای نامناسبی دارند .

خانواده اوليايی که از اين برخوردها با يک زندانی بيمار متعجب شده اند، می گويند: «نمی دانيم برخورد های اين گونه با يک بيمار مبتلا به سرطان خون که حتی زمان زنده بودنش هم معلوم نيست، چه معنايی می تواند داشته باشد .چنين انسانی آن هم بر تخت بيمارستان چه خطری می تواند برای امنيت يک نظام داشته باشد که ۲۴ ساعته در کنار تختش کشيک می دهند و خانواده را نيز از ديدار با وی محروم می کنند . اين رفتارها هم با انسانيت مغايرت دارد و هم با اسلاميت.چرا با ما چنين می کنند؟»

آنها از دادستان تهران می خواهند که به ملاقات اين زندانی بيمار برود و حتی از نزديک همه آزمايشهای پزشکی او را ببيند تا مطمئن شود که اين بيمار در اين وضعيت هيچ خطری برای آنها ندارد .

محمد اوليايی فرد وکيل مدافع تعدادی از زندانيان سياسی است . وی به اتهام مصاحبه در مورد وضعيت يکی از نوجوانان محکوم به اعدام به يک سال حبس محکوم شد. او از تاريخ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۸۹ برای گذراندن اين حکم به بند ۳۵۰ زندان اوين منتقل شد . وی به دنبال تاييد ابتلا به سرطان خون مدت کوتاهی است که دربيمارستان بستری است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016