سه شنبه 27 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رهبر جمهوری اسلامی در قم: "فتنه ۸۸" کشور را واکسينه کرد، فارس

خبرگزاری فارس ـ اجمالی: مقام معظم رهبری با اشاره به فتنه ۸۸ کشور تأکيد کردند که اين فتنه کشور را در برابر ميکروب‌های سياسی واکسينه کرد.

به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس، رهبر معظم انقلاب در جمع پرشور مردم قم با اشاره به انتخابات رياست جمهوری دهم، حضور ۴۰ ميليونی مردم کشورمان در اين انتخابات را يک رفراندوم بزرگ به نفع نظام دانسته و فرمودند: دشمنان قصد داشتند با فتنه‌انگيزی اين حضور پرشور را تحت‌الشعاع قرار دهند اما موفق نشدند و فتنه ۸۸ کشور را در برابر ميکروب‌های سياسی واکسينه کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حضرت‌ آيت‌الله خامنه‌ای همچنين با اشاره به ۲ رويکرد دشمن برای ترويج اسلام منهای روحانيت و همچنين اسلام منهای سياست، خاطرنشان فرمودند: هرآنچه دشمن بر روی آن تکيه می‌کند و نقشه راه دشمن و طرح کلی اوست و دشمن بر روی آن متمرکز است، می‌تواند يک نقشه راه و الگو در اختيار ما بگذارد، بدين طريق که همان چيزی که دشمنان آماج حمله قرار می‌دهند بايد آنها را حفظ کرده و بر روی آنها تکيه کنيم.

ايشان همچنين با اشاره به تحريم‌های برخی دولت‌های استکباری عليه مردم ايران، با بيان اينکه تحريم‌ها از سال ۵۸-۵۹ شروع شد، اما تشديد تحريم‌ها برای اين است که مردم از نظام جدا شوند، تأکيد کردند: با اين وجود مردم و مسئولان عملا نشان دادند که به توفيق الهی اين تحريم‌ها اثر قابل توجهی بر زندگی مردم نخواهد داشت و مردم که مشکلات اوايل انقلاب را تحمل کردند امروز با مشاهده پيشرفت‌های عظيم کشور قدرتمندانه می‌ايستند و توطئه دشمن را خنثی می‌کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016