جمعه 30 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دستگيرى چهار نفر از عوامل بمب‌گذارى مسجد جامع زاهدان، ايسنا

دادستان عمومي و انقلاب زاهدان گفت: چهار نفر از عوامل بمب گذاري مسجد جامع با تلاش نيروهاي امنيتي دستگير شده‌اند.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)؛ محمد مرزيه افزود: عوامل شهادت شهيد شهرکي (يکي از شهروندان ربوده شده زاهداني) و پرسنل راهور استان سيستان و بلوچستان دستگير شده‌اند. پرونده عوامل شهادت شهيد شهرکي تحت عنوان محاربه و فساد في‌الارض در دادسراي زاهدان با قرار مجرميت بسته و به دادگاه فرستاده شده است، اما حکم پرونده عوامل پرسنل راهور صادر شده و به محض قطعيت اجرا خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دادستان عمومي و انقلاب زاهدان اظهار كرد: اين افراد نقش موثري در خصوص انتقال 2 عامل انتحاري از آن سوي مرز به داخل استان سيستان و بلوچستان و تهيه جليقه‌هاي انتحاري و مواد منفجره و همچنين اسکان عوامل انتحاري داشته‌اند.

دادستان عمومي و انقلاب زاهدان افزود: اين افراد اعتراف کرده‌اند که تحريک‌هاي دشمنان انقلاب و اسلام در آن سوي مرز در زمينه اختلاف‌افکني بين شيعه و سني و همچنين تبليغات مسموم داخل استان سيستان و بلوچستان در ارتکاب جنايت نقش مهمي داشته است.

وي با اشاره به اينکه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران تاکنون توطئه‌ها و فتنه‌هايي را خنثي و پشت‌سر گذاشته است، خطاب به سران گروهک تروريستي اظهار داشت: عمليات انتحاري کور آنها،‌ اراده مردم را در پشتيباني از نظام و اتحاد و وحدت مصمم‌تر خواهد کرد.

دادستان عمومي و انقلاب زاهدان با اشاره به اينکه تعداد زيادي از اعضاي گروهک تروريستي دست از شرارت برداشته‌اند و تسليم نظام شده‌اند و تعدادي هم در مجازات آنها تخفيف داده شده و تبعيد خواهند شد، تصريح کرد: اگر عوامل گروهک همچنان افکار پليد و شيطاني در سر داشته باشند آن دسته از افرادي که نيروهاي امنيتي و انتظامي آنها را دستگير کردند و تخفيف در مجازات آنها داده شده تخفيف مجازات حذف و به اعدام محکوم خواهند شد.

به گزارش ايسنا و به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني دولت، وي در پايان از عوامل اين گروهک خواست خود را تسليم نظام کنند و از رافت نظام مقدس جمهوري اسلامي بهره‌مند شوند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016