دوشنبه 3 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

صحن علني مجلس يا بازار شام ؟ اعتراض به حضور بي‌دليل نمايندگان وزارتخانه‌ها در مجلس، ايلنا

نمايندگان وزارتخانه‌ها براي انجام كارهاي يوميه خود از صبح به مجلس مي‌آيند و در صندلي‌هاي جلو مي‌نشينند و با مراجعات نمايندگان به آنها، از توجه نمايندگان به مواد در دست بررسي مجلس كاسته مي‌شود.

يك عضو فراكسيون خط امام(ره) مجلس از حضور بي‌دليل نمايندگان وزارتخانه‌ها در مجلس انتقاد كرد و گفت: صحن علني مجلس در حال حاضر بيشتر به بازار شام شباهت دارد تا مجلس!

به گزارش خبرنگار ايلنا، جمشيد انصاري نماينده زنجان، در جلسه علني امروز مجلس طي تذكري با استناد به تبصره 2 ماده 7 آيين‌نامه داخلي مجلس، اظهار داشت: در حال حاضر صندلي‌هاي جلويي مجلس بيشتر شباهت به بازار شام دارد! چرا كه دوستان از وزارتخانه‌ها براي انجام كارهاي يوميه خود از صبح به مجلس مي‌آيند و در صندلي‌هاي جلو مي‌نشينند.
وي ادامه داد: با مراجعات نمايندگان به آنها، از توجه نمايندگان به مواد در دست بررسي مجلس كاسته مي‌شود و در نتيجه مشاركت در راي گيري‌ها پايين مي‌آيد.

محمدحسن ابوترابي‌فرد كه رياست جلسه علني را برعهده داشت با وارد دانستن اين تذكر از مسوولين دستگاه‌هاي اجرايي درخواست كرد اين تذكر را مورد توجه قرار دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016