جمعه 14 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شمشیربازان ایران از رویارویی با نمایندگان اسرائیل خودداری کردند، مهر

چهار شمشیرباز کشورمان در رقابت‌های جهانی فرانسه در حمایت از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین مقابل رقبای رژیم جنایتکار و اشغالگر قدس قرار نگرفتند.
به گزارش خبرگزاری مهر، در این مسابقات که درسه اسلحه سابر، اپه و فلوره در پاریس در حال برگزاری است حامد صداقتی و سید حسین عابدی ملی پوشان اسلحه اپه، رقبای رژیم اشغالگر قدس را به رسمیت نشناختند و در مسابقه حضور نیافتند.

همچنین در اسلحه فلوره محمد حسین ابراهیمی و حامد صیاد قنبری نیز پس از اینکه براساس قرعه با نمایندگانی از رژیم اشغالگر قدس مواجه شدند، مقابل این حریفان به میدان نرفتند. در رقابت‌های اسلحه اپه عل یعقوبیان و محمدرضایی هر کدام با کسب 4 پیروزی و قبول دو شکست به مرحله حذفی صعود کرده و رقابت‌های خود را پیگیری می‌کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اسلحه سابر حمیدرضا طاهرخانی برای اینکه مقابل حریفی از رژیم اشغالگر قدس به میدان نرود در مرحله حذفی 96 نفر برتر نتیجه را مقابل حریفی از اوکراین واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.

در همین اسلحه مجتبی عابدینی پس از صعود به مرحله حذفی 96 نفری مقابل پیله قهرمان جهان و المپیک 13-15 باخت و حذف شد. پرویز درویشی نیز مقابل سابریست آمریکایی در جدول 96 تایی در حالی که 2-3 پیش بود به علت آسیب دیدگی زانو درای داور اجازه ادامه بازی نیافت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016