سه شنبه 18 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير آموزش‌و‌پرورش: ازدواج به موقع دانش‌آموزان دختر، آن ها را از آسيب‌های اجتماعی محافظت می‌کند، ايلنا

ـ اکثر کارشناسان علوم تربيتی و اجتماعی معتقدند که ازدواج به موقع دانش‌آموزان دختر باعث محافظت آنها از آسيب‌هايی می‌شود که در جامعه در کمين آنها است
ـ بسياری از مشکلات در حال حاضر به خاطر بالا رفتن سن ازدواج در جامعه است.


ايلنا: وزير آموزش و پرورش با اشاره به اينکه سعی داريم در کتاب‌های درسی به آموزش مهارت‌های زندگی و راهکار‌های ازدواج سالم به دانش‌آموزان دختر بپردازيم گفت: اکثر کارشناسان علوم تربيتی و اجتماعی معتقدند که ازدواج به موقع دانش‌آموزان دختر باعث محافظت آنها از آسيب‌هايی می‌شود که در جامعه در کمين آنها است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حميدرضا حاجی‌بابايی در گفت‌و‌‌گو با ايلنا، با اشاره به گنجاندن بحث‌های مربوط به آموزش مهارت‌های زندگی و راهکار‌های ازدواج سالم به دانش‌آموزان دختر، گفت: شيوه زندگی و آداب زناشويی، آداب معاشرت ازدواج‏، آشنايی با رفتارهای صحيح در زندگی زناشويی و مهارت سخن گفتن با ديگران و اقوام از جمله آموزش‌هايی است که سعی داريم در کتاب‌ها گنجانده می‌شود.
وی افزود: بسياری از مشکلاتی در حال حاضر در رفتارهای اجتماعی شاهد آن هستيم به خاطر بالا رفتن سن ازدواج در جامعه است، چرا که در حال حاضر به دليل اينکه کانون خانوادگی دير شکل می‌گيرد،مشکلات اجتماعی دير شکل می‌‌گيرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016