چهارشنبه 19 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ادامه بی خبری و نگرانی از وضعيت چهار عضو بازداشتی دفتر تحکيم وحدت، جرس

جرس: با گذشت حدود يک هفته از دستگيری علی قلی زاده، عليرضا کيانی، محسن برزگر و محمد حيدرزاده، اعضای دفتر تحکيم وحدت، و انتقال ناگهانی آنها به زندان اوين در تهران، کماکان از وضعيت جسمی و سلامتی آنها خبری در دست نمی باشد و اين فعالان دانشجويی هيچ گونه تماسی با خانواده های خود نداشته و تلاش ها جهت آگاهی از وضعيت آنها نيز بی نتيجه مانده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش منابع خبری جرس، خانواده علی قلی زاده طی روزهای گذشته با وجود مراجعه مکرر به دادگاه انقلاب و ستاد خبری مشهد، هنوز هيچگونه پاسخ مناسبی دريافت نکرده اند. ستاد خبری اطلاعات مشهد و بازپرس دادگاه انقلاب گفته اند بازداشت وی به دستور اطلاعات تهران صورت گرفته و پرونده نيز به آنجا ارجاع داده شده است. دو روز قبل، قلی زاده به زندان اوين منتقل شد. با اين وجود ستاد خبری اداره اطلاعات تهران نيز در تماسی که خانواده قلی زاده با آنان داشته اند، از دادن پاسخ خودداری کرده و از وضعيت او اظهار بی اطلاعی کرده اند.

علی قلی زاده چندی پيش از بازداشتش دچار آسيب ديدگی شديد در ناحيه کتف و دست چپ بوده بود و نگرانی خانواده وی با توجه به عدم برقراری تماس تلفنی، مضاعف شده است.

عليرضا کيانی، محسن برزگر و محمد حيدرزاده، ديگر اعضای بازداشتی تحکيم وحدت نيز که دو روز قبل به زندان اوين منتقل شده اند، کماکان بدون تماسی با خانواده شان نداشته اند.

اين چهار عضو بازداشت شدۀ دفتر تحکيم وحدت، که طی روزهای اخير بازداشت شده بودند، روز دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۸۹ به زندان اوين منتقل شده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016