چهارشنبه 19 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دادستان تهران: صدور حکم قطعی چهار متهم حوادث پس از انتخابات، مهر

عباس جعفری دولت آبادی گفت: احکام قطعی برخی از متهمان حوادث پس از انتخابات شامل عمادالدين باقی، بدرالسادات مفيدی، احمد زيدآبادی و عباس عبدی آماده شده است که به زودی اجرايی می‌شود.
به گزارش خبرنگار مهر، عباس جعفری دولت آبادی صبح چهارشنبه در حاشيه مراسم توديع و معارفه روسای دادسرای ناحيه ۴ تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرين جلسه با پليس در رابطه با پرونده‌های مهم و سرقت تاکيد کرد: براساس آخرين تصميمات قرار شد دادستانی تهران در جريان پيگيری پرونده‌های مهم سرقت قرار گرفته و اين نوع جرايم تحت کنترل دستگاه قضائی باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در ادامه افزود: دستگاه قضائی بايد رفتاری با مجرمين داشته باشد که آنها لبه تيز تيغ دستگاه قضائی را احساس کنند.

دادستان تهران در ادامه اظهار کرد: برخی مجرمين به دليل ارتباط با بيرون بر روند رسيدگی به پرونده‌ها تاثير می‌گذاشتند که در اين باره قرار است به زودی راههای نفوذ اين افراد به بيرون بسته شود.

وی هر گونه اظهار نظر در مورد بازگشت مهدی هاشمی به کشور را به دليل نبود مدارک لازم در پرونده به زمان تشکيل دادگاه وی موکول کرد.

جعفری دولت آبادی درباره وضعيت بازگشت سارا شورد به کشور گفت: شورد طبق مقررات ايران و معاونت قضائی آزاد شده و در صورت عدم حضور، وثيقه وی ضبط می‌شود البته عدم حضور اين متهم مانع از تشکيل دادگاه وی نمی‌شود.

وی اقدام از طريق اينترپل را در اين زمينه ضروری ندانست و افزود:‌ در صورت لازم وکيل وی احضار شده و وثيقه وی ضبط می‌شود. همچنين تشکيل دادگاه شورد و دو متهم ديگر به دليل اشکال در زمان اجماع احضارها به تعويق افتاده بود که به زودی اين دادگاه تشکيل می‌شود.

دادستان تهران در مورد پرونده شهرام جزايری و ارجاع آن به دادستانی گفت: وی اقداماتی در قبل از زمان تنظيم گزارش اخير داشته که در حال حاضر ممنوع‌المعامله است و از نقل و انتقالات مالی و املاک او در بيرون جلوگيری می‌شود.

وی در مورد آزادی شکوری راد اظهار داشت: پرونده وی به زودی به دادگاه ارسال می‌شود.

جعفری دولت آبادی در مورد صدور احکام قطعی برخی متهمان حوادث پس از انتخابات تاکيد کرد: احکام قطعی عمادالدين باقی، بدرالسادات مفيدی، احمد زيدآبادی و عباس عبدی آماده شده و به زودی اجرايی می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016