سه شنبه 25 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هشدار ماموران نيروی انتظامی به پرستو فروهر: حق برگزاری مراسم نداريد، جرس

جرس: نيروی انتظامی ديروز به پرستو فروهر، فرزند داريوش فروهر هشدار داد که اجازه برگزاری مراسم چه در اماکن عمومی چه در خانه آزادی را ندارد.

به گزارش جرس،در اين هشدار تاکيد شده است که خانواده اين دو جانباخته (پروانه اسکندری و داريوش فروهر ) اجازه برگزاری هيچگونه مراسمی را ندارند.

بر طبق دستور ماموران امنيتی فرزندان فروهر حق اعلام مراسم در هيچ نشريه و سايتی را ندارند.

علی رغم تهديدات امنيتی پرستو فروهر اعلام کرده است که در خانه آزادی( خانه داريوش فروهر) بر روی همه هم ميهنان برای برگزاری مراسم يادمان فروهر ها باز است.

گفتنی است ، پيش از اين اعلام شده بود که مراسم سالگرد از سوی پرستو و آرش فرزندان آن مرحومان در منزل فروهرها واقع در خيابان هدايت روز اول آذرماه سال ۸۹ از ساعت ۱۶: ۳۰ دقيقه برگزار می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همچنين بر اساس گزارش خبرنگار جرس، ماموران وزارت اطلاعات امروز اعلام کردند که پاسپورت پرستو فروهر که در فرودگاه ضبط گرديده ، همچنان به وی بازگردانده نخواهد شد.

داريوش فروهر، رهبر حزب ملت ايران و همسرش پروانه اسکندری، در اول آذرماه سال ۱۳۷۷ در جريان قتل های زنجيره ای در منزلشان بر اثر ضربات چاقو کشته شدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016