چهارشنبه 26 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تماس دو تن از اعضای بازداشتی دفتر تحکيم وحدت از زندان اوين، دانشجونيوز

روز گذشته دو تن از دانشجويان بازداشتی دفتر تحکيم وحدت، علی قلی زاده و عليرضا کيانی از زندان اوين با خانواده های شان تماس گرفتند.

به گزارش دانشجو نيوز، اين دو دانشجوی بازداشت شده با بيان اينکه در بند ۲۰۹ زندان اوين و در سلول انفرادی به سر می برند، از اتهامات انتسابی به خود و مربوط به دفتر تحکيم وحدت خبر دادند. علی قلی زاده در اين تماس تلفنی و در گفتگو با مادرش با بيان اينکه اتهامم مربوط به فعاليت در دفتر تحکيم وحدت است، از "حال بد خود" در زندان مشهد خبر داده است. علی قلی زاده که ۱۲ روز پيش در مشهد بازداشت شده بود خبر داد که " در بازداشتگاه مشهد دو بار حالم بد شد که مجبور به انتقالم به بهداری زندان شدند."



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آقای قليزاده شرايط جسمی بدش در زندان مشهد را بی ارتباط با "بيماری معده اش" عنوان کرد و گفت در زندان اوين شرايطش "مساعد" است.

عليرضا کيانی نيز در گفتگو با مادرش با تاييد نگهداری اش در بند ۲۰۹ زندان اوين از سلامت خود خبر داد و به خانواده اش اطمينان داد که در اوين بر عکس بازداشتگاه اطلاعات مازندران قرص های اعصابش را به طور مرتب در اختيارش قرار می دهند.

با وجود تاکيد اين دو نفر به خانواده های شان اعلام کرده اند که بنا به گفته بازجويان هر هفته می توانند با مادران خود تماس بگيرند، اما هنوز محسن برزگر و محمد حيدرزاده دو دانشجوی ديگری که ۲ هفته قبل بازداشت شدند، تماسی با خانواده های شان نداشته اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016