پنجشنبه 27 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار احمدی مقدم: مجلس ممنوعيت حمل سلاح سرد را تصويب کند، مهر

فرمانده نيروی انتظامی جمهوری اسلامی ايران اظهاراميدواری کرد که نمايندگان مجلس امسال ممنوعيت حمل سلاح سرد را تصويب کند.
به گزارش خبرگزاری مهر، سردار اسماعيل احمدی مقدم در مشهد گفت: استان خراسان رضوی در سالهای گذشته معبر ورود و قاچاق موادمخدر بود اما امروزه با انجام اقدامات تامينی و کنترلی در شهرها، جاده ها و مرزهای اين استان حمل و قاچاق موادمخدر و همچنين ترددهای غير مجاز متوقف شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: در سال گذشته امکانات اپتيکی و دستگاههای مراقبت الکترونيکی پيشرفته ای برای کنترل و نظارت مرزها بکار گيری شده وهم اکنون در ستاد فرماندهی ناجا تمام تحرکات مرزی و اقدامات امنيتی مرزها قابل مشاهده ، بررسی و کنترل است.

سردار احمدی مقدم درباره قانون ممنوعيت حمل سلاح سرد گفت: اميدواريم مجلس شورای اسلامی اين قانون را در سال جاری به تصويب نهايی برساند.

فرمانده ناجا در ادامه ترافيک را يکی از معضلات شهری دانست و گفت: ترافيک معضلی است که تمامی شهرهای بزرگ از آن رنج می برند و اين را نيز بايد بگوييم که پليس نمی تواند به تنهايی اين معضل را حل کند. چون بخش مهمی از اين مشکل مربوط به زيرساختهای حمل و نقل، توسعه شهرها و افزايش تعداد خودروها است.

وی اظهارداشت: پيشنهاد ناجا برای توسعه شبکه حمل و نقل شهری می تواند مشکل ترافيک را تا حد زيادی حل کند.

فرمانده ناجا در تشريح اين پيشنهاد گفت: اگر شبکه حمل و نقل شهری توسعه يابد شهروندان با اطمينان خاطر در مبادی ورودی شهرها، خودرو شخصی خود را در مکانهای تعيين شده پارک خواهند کرد و از وسايل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس، مترو و تاکسی استفاده خواهند کرد و به اين ترتيب مشکل ترافيکی تاحد بسيار زيادی مرتفع خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016