چهارشنبه 12 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معاون اجتماعی ناجا: ماهواره خطرناکتر از مواد مخدر است، آريا

خبرگزاری آريا- معاون اجتماعی نيروی انتظامی گفت: ماهواره و اينترنت يک نوع مخدر و اعتيادآور هستند و ماهواره خطرناکتر از مواد مخدر است.
بهمن کارگر، معاون اجتماعی نيروی انتظامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی آريا با اشاره به خطرات و آسيب های اجتماعی ماهواره گفت: به نظر من ماهواره خطرناکتر از مواد مخدر است و ماهواره وسيله ای است که به نرمی و به مرور زمان در اذهان و افکار نفوذ می کند و بايد توجه داشت که هم پايدارتر از مواد مخدر و هم اثرگذارتر از آن است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ضمن بيان اينکه ماهواره باعث ترلزل بنيان خانواده ها می شود، گفت: جامعه ما در مقابل مواد مخدر پدافندی دارد ولی در مقابل مسئله ماهواره نياز به يک پدافند احساس نشده است و مردم بايد بپذيرند، ماهواره مخدری است که بايد در برابر آن از جامعه مراقبت کرد و در غيراينصورت از مواد مخدر زيان بارتر است.
کارگر به ارتباط مواد مخدر، ماهواره و اينترنت اشاره کرد و گفت: ماهواره و اينترنت يک نوع مخدر و اعتيادآور هستند و در مورد اينترنت، در دنيا پزشکان بر روی افراد معتاد به اينترنت را عمليات درمانی انجام می دهند.
معاون اجتماعی نيروی انتظامی تصريح کرد: مواد مخدر را زمانی می توان ريشه کن کرد که مردم جامعه در دادگاه خودشان که وجدانشان است، وجود مواد مخدر را جرم بدانند؛ اگر خانواده ها و مردم قبول کنند، مسلماً اعتياد ريشه کن می شود و بايد به دنبال خود علاجی در جامعه بود، زمانی که جامعه به خود علاجی نرسد، مسلماً مسئله مواد مخدر حل نخواهد شد.
سردار کارگر در پايان گفت: برای پيشگيری از اعتياد تأثير خانواده بيشتر است ولی اگر سهمی برای خانواده و سهمی برای جامعه در نظر گرفته شود، ۶۰ درصد خانواده و ۴۰ درصد جامعه مؤثر است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016