پنجشنبه 27 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيام مادر کوهيار گودرزی در مورد اهدای جايزه به پسرش: اين جايزه مايه دلگرمی برای مادران زندانيان سياسی است، کمپين بين المللی حقوق بشر

پروين مخترع مادر کوهيارگودرزی فعال حقوق بشر واز اعضای کميته گزارشگران حقوق بشر در پيامی که هنگام اعطای جايزه آزادی باشگاه ملی مطبوعات آمريکا به فرزندش خوانده شد گفت که اهدای جايزه جان ابوشون «مايه افتخار»برای او و دلگرمی برای «مادران زندانيان سياسی» است. در ادامه اين پيام که در اختيار کمپين بين المللی حقوق بشر در ايران برای انتشار قرار گرفته است خانم مخترع جايزه را به «پيشگاه ملت سبز و بزرگ ايران، مادران آرژانتينی، مادران فلسطينی، مادران صبور ايرانی، به ويژه مادر ندا آقا سلطان ، مادر سهراب اعرابی، مادر محسن روح الامينی، مادر کيانوش آسا، و مادران همهء زندانيان سياسی در بند اما آزادهء ايران» تقديم کرده است. متن اين نامه در زير می آيد:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محضر محترم موسسين و اعضا باشگاه ملی مطبوعات آمريکا
خانمها و آقايان

با درود فراوان و ضمن سپاس از اعطای جايزهء آزادی باشگاه ملی مطبوعات آمريکا به فرزندم کوهيار گودرزی به استحضار می رساند اهدای جايزهء جان ابوشون به کوهيار مايهء افتخار برای من و دلگرمی برای ما مادران زندانيان سياسی ايران است. جای بسی خرسندی است که به همان اتهاماتی که فرزندان ما در کشور خودشان در بند شده اند، اتهاماتی مانند فعاليت های حقوق بشری، داشتن حق تحصيل در دانشگاه، آزادی بيان، آزادی مطبوعات، حقوق کودکان کار، کمپين عليه اعدام، حقوق مدنی و شهروندی، و ساير موارد، به همان دلايل در کشورهای ديگرمورد تشويق و تحسين قرار می گيرند. از طرف خودم و کوهيار اين جايزه را به پيشگاه ملت سبز و بزرگ ايران، مادران آرژانتينی، مادران فلسطينی، مادران صبور ايرانی، به ويژه مادر ندا آقا سلطان ، مادر سهراب اعرابی، مادر محسن روح الامينی، مادر کيانوش آسا، و مادران همهء زندانيان سياسی در بند اما آزادهء ايران تقديم می کنم.

مطمئن هستم مردم سبز و آزادهء ايران در سايهء پشتکار و استقامت به همهء خواسته های برحق خود دست خواهند يافت و آن روز فرا خواهد رسيد. ضمنا بسيار ميل داشتما خود می توانستم شخصا اين جايزه را دريافت کنم اما متاسفانه به علت ذيق وقت اين امر ميسر نشد. همچنين چون فرزندم هنوز در زندان است، اميدوارم خود روزی بتواند شخصا جايزه اش را تحويل بگيرد.

با درود به همهء آزادگان جهان،
با احترام و سپاس بسيار،
پروين مخترع
مادر کوهيار گودرزی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016