پنجشنبه 27 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دادگاه ابراهيم يزدی ١۶ آذر ماه، همزمان با روز دانشجو، جرس

جرس: با گذشت بيش از چهل روز از بازداشت مجدد دکتر ابراهيم يزدی، و در حاليکه وی کماکان در بند امنيتی زندان اوين به سر می برد، دادگاه انقلاب تهران با ارسال احضاريه ای، تاريخ دادگاه را روز ۱۶ آذرماه اعلام کرد.

به گزارش منابع خبری جرس، شعبه ١۵ دادگاه انقلای تهران (قاضی صلواتی)، با تکميل پرونده دکتر يزدی که اکنون در زندان به سر می‌برد، امروز برگه احضاريه‌ای به آدرس منزل وی فرستاده است تا اعلام کند دادگاه دبيرکل نهضت آزادی ايران، در روز ۱۶ آذرماه برگزار خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دکتر ابراهيم يزدی، وزير امور خارجه دولت موقت که در حال حاضر کهنسالترين زندان سياسی در ايران می باشد، اکنون در بند ٢۰٩ اوين نگهداری می شود.

وی نهم مهر ماه امسال در جريان اقامه نماز جمعی از فعالان ملی- مذهبی در شهر اصفهان، به همراه جمعی ديگر از اعضای نهضت آزادی دستگير شد، که اگرچه ديگر اعضای بازداشتی بعد از هفته ها آزاد شدند، اما وی با وجود بيماری، به زندان اوين منتقل شد.

اين دومين بازداشت دبيرکل نهضت آزادی پس از انتخابات رياست جمهوری بود. وی بعد از عاشورای سال گذشته نيز به زندان افتاد و علی رغم کهولت سن و بيماری حادش، به او اجازه درمان و بستری شدن در بيمارستان داده نشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016