جمعه 28 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مادر نازنين خسروانی، روزنامه نگار در بند: نگرانم برای نازنين اتفاقی افتاده باشد، هيچ خبری از او نيست، کمپين بين المللی حقوق بشر

مادر نازنين خسروانی ، روزنامه نگار در بند با اظهار نگرانی از وضعيت سلامتی فرزندش به کمپين بين المللی حقوق بشر در ايران گفت : « از آنجا که فاصله تماس نازنين طولانی شده است نگرانم که برای او در زندان اتفاقی افتاده باشد و به همين دليل بقيه هم به من جواب درستی نمی دهند. امروز که روز ملاقاتی زندانيان بند ۲۰۹ اوين بود من هم به زندان مراجعه کردم اما گفتند که نازنين ممنوع الملاقات است، خواهش کردم که اگر ممکن است با بازپرس يا بازجو نازنين تماس بگيرند تا من فقط از سلامتی دخترم و اينکه قرص های قلبش را می خورد مطمئن شوم چون واقعا نگران وضع جسمی دخترم هستم اما آنها گفتند که هيچ خبری نمی توانيم بدهيم. برگرد خانه تا خبرت کنيم.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مادر اين روزنامه نگار و زندانی عقيدتی ادامه داد: « اميدوار بودم که نازنين عيد قربان به خانه زنگ بزند چون شنيده بودم به برخی از زندانيان در اعياد مذهبی اجازه تماس با خانواده داده می شود و من از شب قبل تا پايان روز عيد قربان منتظر و اميدوار کنار تلفن نشسته بود تا نازنينم زنگ بزند. اما خبری نشد.»

اعظم افشاريان درخصوص تلاش های روزهای گذشته اش برای پيگيری وضعيت دخترش گفت: « هفته گذشته دو بار به دادستانی مراجعه کردم که گفتند نيا تا دو سه هفته ديگر . اما که نمی توانيم قبول کنيم به همين دليل روز بعد به دادگاه انقلاب مراجعه کردم، گفتند پرونده نازنين هنوز به اينجا نيامده و شما بايد هنوز به اوين مراجعه کنيد، به اوين برگشتم اما گفتند که هنوز چيزی مشخص و نيست هر وقت مشخص شد ما خبرت می کنيم . من بين اوين و دادگاه انقلاب روزهايم می گذرد.»

مادر نازنين خسروانی با اظهار اينکه روزهايش بين اوين و دادگاه انقلاب بدون نتيجه می گذرد ، گفت: « کاش نازنين يک تماس کوتاه می گرفت تا حداقل من کمی خاطرم از بابت سلامتيش جمع شود.»

نازنين خسروانی ، روزنامه نگار روزنامه های اصلاح طلبی مانند جمهوريت ، سرمايه ، کارگزاران و نوروز بوده است اما پس ازجريان انتخابات ۸۸ در هيچ روزنامه ای فعاليت نداشته است. به همين دليل مادر اين روزنامه نگار معتقد است که بايد به سرعت اين سوء تفاهم رفع و نازنين از زندان آزاد شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016